Baars Trainingskamp bij TV Hoog-Op

Ben jij ook zo gek op tennis of zou je graag de sport eens uit willen proberen? Dat kan! In de herfstvakantie organiseert TV Hoog-Op in samenwerking met Baars Tennisschool een trainingskamp. Drie dagen lekker tennissen en een hoop lol beleven op de tennisbaan inclusief een overnachting.

Jeugdprogramma
Enthousiaste trainers gaan intensief met uw kinderen aan de slag, met een goede balans tussen oefeningen en leuke tennisspelletjes. In het tennisprogramma wordt rekening gehouden met het speelniveau van de deelnemers. Er ontstaan daardoor groepjes voor beginners en gevorderden jeugd. In alle gevallen is het de bedoeling een hoger tennisniveau te bereiken. Het doel is om de jeugd een onvergetelijke tennisweek te bezorgen.

Train als een prof
Speciaal voor de oudere jeugd bieden we dit alternatief programma aan. Train als een prof is erop gericht om jeugd, vanaf 11 jaar t/m 18 jaar, technisch, tactisch, mentaal een fysiek tot een betere tennisser te maken. Er wordt training gegeven door gelicenseerde trainers, zodat de kwaliteit van de trainingen erg hoog is.

Bovendien geven we tips hoe je optimaal voorbereid aan de wedstrijd kan beginnen op het gebied van voeding en welke oefeningen je kunt doen om de fysieke belasting gedurende een wedstrijd goed aan te kunnen.

Wanneer? Maandag 23 oktober van 10.00 tot 15.00 uur, dinsdag 24 oktober van 10.00 tot en met woensdag 25 oktober 11.00 uur.
(Jeugd t/m 9 jaar kan dinsdag om 21.00 uur opgehaald worden)

Dit trainingskamp staat onder leiding van trainster Marloes Dijkmans.
Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen mogen deelnemen aan het tenniskamp.

Kosten: € 85 inclusief avondeten en ontbijt.