NIEUW: Baars Trainingskampen met overnachting

Zoals jullie van ons gewend zijn, staan er ook in 2017 weer diverse fantastische tennisactiviteiten op het programma. Veel kinderen ervaren de zomerse Baars Trainingsweken als hét hoogtepunt van het tennisseizoen!

We vonden het echter tijd voor vernieuwing en daarom gaat de Baars Trainingsweek in 2017 op de schop. Het aantal trainingsdagen wordt ingekort naar 3 dagen, maar we bieden de dinsdag een extra lang programma. Bovendien is er voor kinderen vanaf 10 jaar de mogelijkheid om te blijven slapen op het tennispark.

Jeugdprogramma!
Het insteek van het jeugdprogramma blijft in grote lijnen hetzelfde als de afgelopen jaar. Enthousiaste trainers gaan intensief met uw kinderen aan de slag, met een goede balans tussen oefeningen en leuke tennisspelletjes.

Train als een prof!
Ook hebben we een speciaal ‘Train als een prof’-programma voor jeugd vanaf 11 jaar. Waar de traditionele weken naast trainingen ook diverse spelletjes bevatte, is dit programma ingericht om de fanatiekere/oudere jeugd uitdaging te bieden. Het doel is om, naast het maken van plezier, de tennisvaardigheden te verbeteren. Dit programma wordt alleen door gelicenseerde trainers verzorgd.

Programma:
Trainingskamp T.V. Hoog-Op
Data: Maandag 24 juli van 10.00 tot 15.00 uur, dinsdag 25 juli van 10.00 tot woensdag 26 juli 11.00 uur.
Jeugd t/m 9 jaar kan dinsdag om 21.00 uur opgehaald worden.
Dit trainingskamp staat onder leiding van trainster Marloes Dijkmans. Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen mogen deelnemen aan het tenniskamp.
Kosten: € 85 p.p.

Trainingskamp T.V. Anna Paulowna
Data: Maandag 28 augustus van 10.00 tot 15.00, dinsdag 29 augustus van 10.00 tot woensdag 30 augustus 11.00 uur.
Jeugd t/m 9 jaar kan dinsdag om 21.00 uur opgehaald worden.
Dit trainingskamp staat onder leiding van trainer Ruud Baars. Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen mogen deelnemen aan het tenniskamp.
Kosten: € 85 p.p.

Trainingskamp T.V. Groetincke(Let op! Nieuwe datum!)
Data: Donderdag 31 augustus van 10.00 tot 15.00, vrijdag 1 september van 10.00 tot zaterdag 2 augustus 11.00 uur.
Jeugd t/m 9 jaar kan vrijdag om 21.00 uur opgehaald worden.
Kosten: € 85 p.p.

Inschrijven:
Om uw kind in te schrijven, stuurt u een e-mail naar info@baarstennisschool.nl
Hierin vermeld u:
Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring, telefoonnummer, aan welk trainingskamp(Hoog-Op, Groet of TVAP) je wilt deelnemen. Geef tevens aan of je aan het ‘normale’ programma mee wilt doen of het ‘Train als een prof-programma’.

Wilt u meer informatie over de trainingskampen? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

Baars Trainingskampen flyer 2017