Nieuwe samenwerking met TV Hoog-Op

Na inspirerende gesprekken mag het hoge woord eruit! Een nieuwe samenwerking met de tennisvereniging Hoog-Op is een feit! Vanaf 1 april 2017 gaat Baars Tennisschool vol enthousiasme aan de slag op de prachtige tennisbanen in Opmeer.

De bloeiende tennisvereniging telt circa 600 leden, die het hele jaar door kunnen tennissen op acht verlichte kunstgras tennisbanen. Graag bieden zij de mogelijkheid voor zowel prestatieve als recreatieve om hun tennissport te kunnen beoefenen. “TV Hoog-Op is een prachtige club. Wij zijn erg trots op deze samenwerking. Vooral de daadkracht van de vereniging, die recentelijk het dak van het clubhuis liet vol leggen met zonnepanelen en LED-verlichting aanlegde, is bewonderenswaardig”, aldus Ruud Baars.

“Na enkele gesprekken hebben we unaniem voor Baars Tennisschool gekozen. Wij gaan graag de samenwerking met de tennisschool aan vanwege de verfrissende ideeën en het enthousiasme van Ruud Baars en Marloes Dijkmans”, aldus voorzitter Joost Bronckhoff. Inmiddels zijn de gesprekken tussen de tennisschool en het bestuur en de commissies van T.V. Hoog-Op in volle gang om een succesvolle start van de samenwerking te realiseren. Ruud: “Het doel voor het komende seizoen is om de huidige leden meer te laten tennissen. Op korte termijn organiseren we een brainstorm met de ouders/jeugdleden en daaruit vloeit de activiteitenkalender van 2017. In gesprek met de jeugd- en seniorencommissie beslissen we waar we als tennisschool van toegevoegde waarde kunnen zijn”.

Marloes Dijkmans zal hoofdtrainster worden bij TV Hoog-Op. Ze kijkt uit naar deze nieuwe uitdaging. “Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij TV Sluis 1 en ik vind het niet makkelijk om daar te vertrekken. Echter, bij TV Hoog-Op kan ik het hele jaar door met lesgroepen aan de slag. Deze vereniging biedt mij de mogelijkheid om mezelf als tennistrainster door te ontwikkelen!”, aldus Marloes.

De komende periode staat in het teken om de samenwerking zorgvuldig in te richten met het bestuur, de commissies en leden.
Meer informatie over de tennisvereniging is de vinden op de website van TV Hoog-Op.