Padel event: het ultieme teamuitje

Hoewel de tenniscompetitie in het voorjaar nog maar net gestart is wil Baars Tennisschool iedere racketsport liefhebber alvast informeren over het Padel event op zaterdag 24 juni. Het ultieme teamuitje van dit tennisseizoen. Mis het niet!

Padel, een racketsport in opmars, is een combinatie van tennis en squash. Momenteel is padel één van de snelst groeiende sporten ter wereld, met wereldwijd ongeveer 10 miljoen beoefenaars. Graag laat Baars Tennisschool jou en je team kennismaken met deze innovatieve sport.

Deze nieuwe sport is zeer gericht op gezelligheid. Het is dynamisch, interactief en alleen in dubbelvorm te spelen. Geschikt voor zowel beginnende als gevorderde tennissers. Tijdens dit event worden er clinics gegeven en wedstrijden gespeeld. Tevens is er voor volwassenen een afsluitende barbecue georganiseerd. Een mooie afsluiter van de competitie met je eigen team.

Dit evenement wordt mogelijk gemaakt door de samenwerking met T.C. Daalmeer in Alkmaar en I’m Tennis.

Jeugd 10 t/m 17 jaar
13.00 – 15.00 uur
Inclusief padelclinic en padelwedstrijden
€ 12 per persoon

Volwassenen
15.00 – 18.00 uur
Inclusief padelclinic, padel- en tenniswedstrijden, barbecue
€ 20 per persoon

Inschrijven
Wil je jezelf (en je team) inschrijven? Mail dan naar info@baarstennisschool.nl en vermeld hierin:
Naam (contactpersoon), namen teamleden, telefoonnummer en speelsterkte (jeugd ook leeftijd).

Wij hebben er al zin in. Graag tot zaterdag 24 juni.

Padel Event - 24 juni 2017

Padel Event – 24 juni 2017