STC en Baars Tennisschool trots op nieuwe samenwerking

Baars Tennisschool blijft zich ontwikkelen en gaat vanaf 1 april 2018 de samenwerking met STC aan. De afgelopen weken is er veel gesproken over mogelijke ontwikkelingen van de tennisvereniging. De komst van een nieuwe tennisschool kon niet uitblijven en hierin werd Baars Tennisschool naar voren geschoven als de juiste.

STC is van oudsher een van de grootste tennisverenigingen in de omgeving van Schagen. Dankzij de ruime keuze aan gravel en smashcourt tennisbanen is het voor tennisliefhebbers een zeer aantrekkelijke tennisvereniging. Eigenaar en tennisleraar Ruud Baars is trots op zijn nieuwe aanwinst. “STC Schagen zie ik als een club met grote mogelijkheden. Samen met het bestuur hebben we een ambitieus plan afgesproken, waarbij de tennissport flink op de kaart gaan zetten in Schagen en omstreken. Nieuwe leden werven, maar ook de huidige leden meer te laten tennissen.”

“In onze zoektocht naar een nieuwe tennisschool wilden wij als bestuur graag een hoofdtrainer die zelf een behoorlijke speelsterkte zou hebben, ambitie heeft om het ledenaantal en de kwaliteit te verhogen en bij voorkeur uit deze regio zou komen. Wij zijn ervan overtuigd in de persoon van Ruud Baars van Baars Tennisschool uit Anna Paulowna die tennisschool gevonden te hebben”, aldus voorzitter Joop Brommer.

Vanaf 1 april 2018 gaat de samenwerking officieel van start. Ruud gaat als hoofdtrainer aan de slag en wordt ondersteund door zijn eigen trainersteam. Meer informatie over STC is te lezen op de website www.stcschagen.nl