Ruud Baars

Ruud Baars is in oktober 2010 begonnen met Baars Tennisschool. Inmiddels heeft hij de tennisschool flink uitgebreid, begeleid (nieuwe) trainers en helpt hij tennisverenigingen om hun doelen te bereiken.

Lees hier meer over Ruud

Monica Tijm

Monica Tijm is sinds juli 2021 planner en administratief medewerker bij Baars Tennisschool. Graag stelt Monica zich aan je voor.

Lees hier meer over Monica

Jeroen Woutering

Jeroen Woutering startte in het voorjaar 2013 als trainer bij Baars Tennisschool. Inmiddels geeft hij al weer vele jaren les bij o.a. T.V. Anna Paulowna. Tijd voor een kennismaking met deze sportieve duizendpoot.

Lees hier meer over Jeroen

Yorick Voormanns

Yorick Voormanns is trainer bij HTC Den Helder en geeft al jaren tennisles. In het voorjaar van 2015 ging HTC Den Helder de samenwerking met Baars Tennisschool aan. Hiermee voegde Yorick zich bij het trainersteam van de tennisschool. Laten we eens kennis maken met deze fanatieke trainer.

Lees hier meer over Yorick

Jack van Hofwegen

Jack van Hofwegen is 2015 aan het trainersteam van Baars Tennisschool toegevoegd. Deze gepassioneerde trainer weet al jaren jongeren en senioren van ieder niveau te enthousiasmeren voor tennis in de omgeving van Den Helder.

Lees hier meer over Jack

Robin van Riel

Tennistrainer Robin van Riel voegde zich december 2017 bij het team van Baars Tennisschool. Hij startte bij STC Schagen samen met Ruud. Inmiddels is hij actief als hoofdtrainer bij LTC De Zes Wielen in Alkmaar.

Lees hier meer over Robin

Stan Donker

Sinds najaar 2017 heeft Stan Donker zich weten te verbinden aan Baars Tennisschool. Sinds 1 april 2019 is hij vol energie aan de slag bij STC Schagen. Laten we gauw kennismaken.

Lees hier meer over Stan

Joep Maduro

Joep Maduro heeft al jaren tennisles ervaring en wist zich in 2019 bij het trainersteam van Baars Tennisschool te voegen. Hij geeft les, namens de tennisschool, bij HTC Den Helder.

Lees hier meer over Joep.

Mariëtte Nierop

Mariëtte Nierop heeft jarenlange leservaring bij onder andere TV ‘t Zand. Na een korte pauze merkte ze toch dat ze de tennis wel miste en pakte dit opnieuw op onder de vlag van Baars Tennisschool.

Lees hier meer over Mariëtte.