Een nieuwe club, een nieuwe trainer

Ook in de winterperiode blijft Baars Tennisschool zeer actief. Na succesverhalen bij diverse verenigingen in de Noordkop was er opnieuw interesse in Baars Tennisschool. T.V. Groetincke uit Groet toonde interesse in een samenwerking met de tennisschool. De beide partijen vonden elkaar snel en kijken erg uit naar de samenwerking.

De tennisschool is op dit moment, buiten TV Groetincke actief, op drie andere verenigingen in de regio namelijk, TVAP, TC de Maaier, TC Topspin/MBSOV. Aldaar zorgt Baars Tennisschool ervoor dat de vereniging genoeg enthousiaste leden voorziet van sportieve tennislessen en activiteiten rondom de club. Vanaf heden wordt daar de vereniging uit Groet aan toegevoegd.

De tennisschool breidt zich dus fors uit met TV Groetincke. Het enthousiaste trainersteam, die Ruud achter zich heeft staan, maakt het mogelijk om voor zowel recreatieve als prestatieve leden van de diverse verenigingen lessen af te nemen. Aangezien de trainers van Baars Tennisschool bij een vaste club betrokken zijn, was het noodzakelijk een extra trainer aan te trekken.

Robert Broeders uit Schagen zal de tennislessen in samenwerking met Ruud Baars vanaf het voorjaar gaan geven op het sportpark van T.V. Groetincke. Robert heeft ervaring met tennisles geven, is in het bezit van een A-licentie en zal positief bijdragen aan een sportieve sfeer op de vereniging. Baars Tennisschool gaat vol spirit aan de slag om ook de samenwerking met T.V. Groetincke tot een succes te maken!