Inschrijving zomerse Baars Trainingsweken van start

Na de succesvolle Baars Trainingsweken van vorig zomerseizoen worden er dit jaar opnieuw twee trainingsweken georganiseerd. De weken gaan plaatsvinden bij T.V. Groetincke in Groet en TVAP in Anna Paulowna. De inschrijving gaat rap dus op tijd inschrijven is een must.

De trainingsweken staan in het teken van plezier beleven op de tennisbaan, zodat ieder kind spelenderwijs een hoger niveau kan behalen. Elke trainingsdag start met een warming-up. Daarna krijgen de deelnemers middels een vooruitgepland trainingsprogramma alle facetten van het tennisspel voorgeschoteld.

Gedurende de week worden er 4 trainingsuren per dag gemaakt. De diverse sport- en spelactiviteiten hebben een connectie met tennis. Alle deelnemers worden op niveau ingedeeld. Deze niveaus worden na de eerste dag zichtbaar gemaakt in rode, groene en gele groepen. Op deze manier kan iedereen zich voldoende verbeteren en een hoger niveau halen. Ook worden er groepsopdrachten uitgevoerd. Hierin is samenwerking onderling een belangrijk onderdeel.

Wilt u meer informatie over de trainingsweek? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043

Inschrijven:
Om uw kind in te schrijven, stuurt u een e-mail naar info@baarstennisschool.nl
Hierin vermeld u:
Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring, telefoonnummer, aan welke trainingsweek wil je deelnemen.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

Baars Trainingsweek 2013 - TVAP

Baars Trainingsweek 2013 – TVAP

Trainingsweek T.V. Groetincke
Datum: 4 t/m 8 augustus 2014