Wegens succes nieuw Zee & Zo Beach Tennis event

De tenniscompetitie is bijna ten einde, de zomer staat voor de deur en dus tijd voor beach tennis! Na het grote succes van de eerste editie van vorig jaar wordt er opnieuw een Zee & Zo Beach Tennis event georganiseerd. Op zaterdag 2 september wordt er zowel recreatief als prestatief beach tennis gespeeld bij Standslag 17 naast strandpaviljoen Zee & Zo in Petten.

Ga alvast maar in training, want dit jaar worden er serieuze wedstrijden gespeeld. Liever recreatief spelen? Dat kan ook, want voor iedere (beach)tennisser wil Baars Tennisschool en plaats bieden. “Met een divers programma, zes beach tennisveldjes en goede voorzieningen vanuit Zee & Zo kunnen wij een compleet event aanbieden. Ik ben erg trots op dat Joeri, Bas en Jeroen daarin mee willen denken om het event tot een groter succes te maken”, aldus Ruud Baars van Baars Tennisschool.

Naast de eigenaren van Zee & Zo is tennistrainer Joeri van Gellekom ook betrokken bij de organisatie. Hij is een liefhebber van de sport en heeft bij de Baars Trainingsweken al enkele clinics voor de jeugd verzorgd. Opnieuw dit jaar wordt er een programma samengesteld voor jeugd en voor volwassenen/senioren. “Vorig jaar hing er een goede en relaxte sfeer. Voor een eerste editie waren er al veel deelnemers, waardoor wij kans zagen dit met Ruud verder uit te bouwen”, aldus Bas en Jeroen van Zee & Zo.

De jeugd krijgt uitleg, begeleiding en les in beach tennis. Daarna worden er in duo’s wedstrijden gespeeld om zo de sport en het spelletje onder de knie te krijgen. Het programma voor senioren is vanaf 14.00 uur en wordt uitgebreid met eten en een gezellige feestavond. Er worden fijne zomerse plaatjes gedraaid, zodat iedereen in een ontspannen en ongedwongen sfeer kan sporten en nagenieten. Het arrangement bestaat uit deelname aan het toernooi, shirt met bedrukking, eten en feestavond bij Zee & Zo.

Nog even op een rij:

• Datum: Zaterdag 2 september 2017.
  • Programma voor de jeugd is van 11.00 tot 13.00 uur. Kosten: € 10 p.p.
  • Programma senioren is van 14.00 tot 18.00 uur. Kosten: € 25 p.p. incl. beach tennis shirt, eten, twee consumpties en feestavond.
    let op: deelname kan zowel prestatief (ervaring vereist) als recreatief (geen ervaring vereist)
  • 6 beach tennis veldjes, waarvan 3 prestatief (officieel KNLTB  Beach Tennis toernooi) en 3 recreatief (iedereen mag meedoen).

Inschrijven
Schrijf je nu alvast in voor het Zee & Zo Beach Tennis event op zaterdag 2 september in Petten. Gebruik hiervoor de onderstaande link:

Geen KNLTB lid? Of je je maat geen lid, maar wil je wel samen mee doen? Schrijf je als KNLTB lid in via Toernooi.nl en stuur een e-mailtje met wie je wilt beach tennissen.
Meld je (bij niet lid) aan door een mailtje te sturen naar info@baarstennisschool.nl met je gegevens.

Als je vragen hebt, stuur dan ook een mailtje of bel Ruud (06-55 367 043)

Zee & Zo Beach Tennis Event