Monica Tijm

Monica Tijm is sinds juli 2021 planner en administratief medewerker bij Baars Tennisschool. Graag stelt Monica zich aan je voor.

Hoe ben je met Baars Tennisschool in aanraking gekomen?
    “Via via ben ik in aanraking gekomen met Baars Tennisschool. Toen ik zoekend naar werk was, werd ik getipt voor de vacature van Projectleider binnen Baars Tennisschool. Helaas gooide Corona toen wat roet in het eten, maar is de enthousiaste klik tussen ons gebleven en zijn we weer in gesprek geraakt. Nu ben ik als administratief medewerker aan de slag gegaan!”

Welke werkzaamheden ga je voor Baars Tennisschool uitvoeren?
    “Ik ben ter ondersteuning van alles wat er op kantoor moet gebeuren. Door de snelle groei van de interesse in tennis zijn ook de werkzaamheden op kantoor sterk gegroeid. En omdat we persoonlijke aandacht heel erg belangrijk vinden, kom ik Kees, Ruud & Ilse ondersteunen, zodat we iedereen de aandacht kunnen geven die we zouden willen. Waarbij we voor de uitdaging staan om met het tekort van tennisleraren toch iedereen een fijne en passende tennisles te kunnen bieden.”

Wat zijn je hobby’s?
    “Ik ben zoals de rest van het team geen fanatieke tennisser; ik heb in mijn jeugd 2 blauwe maandagen tennisles gehad wat ik overigens wel heel leuk vond. Mijn keuze is destijds op handbal gevallen.

Ik ben graag actief, loop wekelijkse een aantal keer hard en ben (was) zo nu en dan in de sportschool te vinden. Daarbij ben ik echt een buitenmens en levensgenieter in 1. Ik sta heel graag in de krakende sneeuw met mijn snowboard en hou absoluut van lekker eten. Ik heb een grote voorliefde voor horeca, waarbij ik het liefste samen met mijn familie & vrienden ben. Ik hou van koken, uitbreid dineren, borrelen en ik ben altijd te porren voor taart met een goede kop koffie.”

Hoe zie je jouw toekomst bij Baars Tennisschool voor je?
    “Baars Tennisschool is een jong en sterk groeiend bedrijf, waar ik hoop nog vele jaren onderdeel van te zijn. Het is fantastisch om samen te werken in een team die met grote enthousiasme, positiviteit en professionaliteit tennis op de kaart zet.”