Welkom bij Baars Tennisschool

De tennisschool die professionele tennislessen verzorgt bij HTC Den Helder, STC Schagen, T.V. ‘t Zand, TPC Daalmeer, LTC De Zes Wielen. Samen met vrijwilligers van de vereniging werken we aan gezamenlijke doelen. Baars Tennisschool zorgt voor een ontspannen sfeer om in iedere tennisser het beste naar boven te halen.

Tennislessen

Alleen of met een groepje kunt u zich ieder moment aanmelden voor een aantal proeflessen bij een van de aangesloten tennisverenigingen. Zo kunt u zelf ervaren of tennis de sport is waar u naar op zoek bent. Daarna kunt u bepalen of u door gaat met tennislessen. U kunt zelf bepalen of dit in groepsverband is of privé. De dag en tijd wordt in overleg met de trainer en/of vereniging bepaalt.

Wanneer u lid bent van een van de verenigingen waar Baars Tennisschool mee samenwerkt kunt u zich hier inschrijven.

Werken of stage?

Baars Tennisschool is altijd op zoek naar enthousiaste tennistrainers met een passie voor de sport. Naast tennislessen worden er vele activiteiten door Baars Tennisschool georganiseerd. Ook biedt de tennisschool verschillende stageplekken aan. Bel of e-mail gerust voor een open sollicitatie.

Inwisselen cadeaubon

Een Baars Tennisschool cadeaubon gekregen? Deze kunt u eenvoudig inwisselen door contact op te nemen met Baars Tennisschool. Houd rekening met de uiterste inleverdatum en de beschikbaarheid van de trainer.

Baars Tennisschool