Tennis Alles-in-1

Tennis is mooie en leuke sport, maar voor ouders of verzorgers niet altijd even overzichtelijk en makkelijk te regelen. Vaak moet er voor het lidmaatschap, de competitie, de tennislessen en andere activiteiten apart worden opgegeven en betaald. Dit kan natuurlijk anders.

Bij voetbal of hockey bijvoorbeeld gaan kinderen automatisch ook wedstrijdjes spelen. Bij tennis is dit helaas nog niet vanzelfsprekend. Een aantal jaar geleden is Baars Tennisschool met Tennis Alles-in-1 bij HTC Den Helder gestart. Inmiddels is deze cultuurverandering bij meer verenigingen, die aangesloten zijn bij Baars Tennisschool, doorgevoerd en worden positieve resultaten zichtbaar.

Daarnaast heeft de KNLTB ook beleid gemaakt op Tennis Alles-in-1 en zien we in Nederland meer verenigingen komen die hierop aanhaken. Voor meer informatie over Tennis Alles-in-1 en praktische informatie, inclusief handleiding, is te vinden op www.centercourt.nl.