De bekende trainingsweken van Baars Tennisschool worden ieder jaar op diverse clubs georganiseerd. De dagen worden gevuld met leerzame tennisactiviteiten. Alles rondom tennis staat centraal in deze week.

In het tennisprogramma wordt rekening gehouden met het speelniveau van de deelnemers. Er ontstaan daardoor groepjes voor beginners, half gevorderden en gevorderden jeugd. In alle gevallen is het de bedoeling een hoger tennisniveau te bereiken. De leiding is in professionele handen van een aantal tennisleraren. Het doel is om de jeugd een onvergetelijke tennisweek te bezorgen.

De nadruk tijdens deze week ligt op plezier in tennis. Alle deelnemers leren, afhankelijk van hun niveau, alles over techniek en tactiek van het spel. Er wordt ook aandacht besteed aan conditie en mentaliteit.

De weken zijn voor kinderen in de leeftijd van 5 t/m 18 jaar.

Wilt u meer informatie over de trainingskampen? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

Baars Trainingskamp bij u?
Het is mogelijk de ‘Baars Trainingsweek/ Trainingskamp’ bij u te organiseren. Wanneer u contact met Ruud Baars opneemt kunnen wij een tennisweek naar uw wensen organiseren. Neem contact op via: 06 55367043 of info@baarstennisschool.nl

Heeft u interesse om een Baars Trainingskamp te sponsoren? Er zijn diverse mogelijkheden te bespreken, neem hiervoor even contact op!