Tennisvereniging Anna Paulowna is opgericht op 19 juni 1972 onder impuls van enkele sportliefhebbers waarvan enkele nog steeds actief zijn binnen de club. ’Tennissen is een elite onder de sporten’. Met deze woorden opende de toenmalige burgemeester H. Warners de tennisbanen naast de sporthal in Kleine Sluis. Er werd begonnen met enkele gravelbanen, wat later uitgroeide tot vijf banen. Inmiddels heeft er, door een herindeling in de regio, een verhuizing plaats gevonden waardoor er een prachtig sportpark is ontstaan met zes degelijke kunstgrasbanen inclusief een clubhuis.

Door de samenwerking is het mogelijk huidige leden en nieuwe leden van TVAP bij Baars Tennisschool te laten tennislessen. Daarnaast vinden er meerdere activiteiten in het jaar plaats, zoals de jaarlijkse trainingsweek, schooltennisdagen, instuifmiddag, clubkampioenschappen, Baars Open Jeugdtoernooi, Springveer toernooi en meer. Meer informatie over TVAP is te vinden op de website.