Alleen maar winnaars bij Baars Trainingsweek

De eerste Baars trainingsweek van 2012 zit erop, de ouders komen hun blije kinderen halen. Vier dagen lang hebben de 42 deelnemers zich helemaal gegeven op de tennisbanen van de Joop Nijziel hal. Je hoeft er geen raketgeleerde voor te zijn om te zien dat de week tot ieders tevredenheid is verlopen. ‘We gaan zeker de mogelijkheden bekijken om volgend jaar weer een trainingsweek op deze prachtige accommodatie te organiseren’, aldus medeorganisator Bart Osinga.

Het trainersteam kende voor deze editie een aantal nieuwe gezichten, in de naam van Wim Hogervorst, Bjorn Abbink en Vic Mens. Bekende gezichten als Paul Zwaan, Bart Osinga, Jeroen Woutering en Ruud Baars maakten het trainersteam compleet.

Het niveau van de deelnemers lag deze editie ongekend hoog, zo zag ook naamdrager Ruud Baars. Na de ochtend deelden de trainers de verschillende kinderen in, maar dat zorgde bij deze editie voor de nodige organisatorische problemen. ‘Normaliter verdelen we de kinderen in drie groepen: rood, geel en groen. Hierbij is groen voor de beginnende, jongere jeugd, maar bij deze editie hebben we ervoor gekozen twee gele groepen te maken.’

Donderdag had de organisatie nog een verrassing voor alle deelnemers in petto. Alle kinderen kregen een tennisshirt van de partners van Baars tennisschool cadeau. Bij deze bedanken we nogmaals Intersport, Dunlop en Amazing Kids dat ze deze give-away hebben mogelijk gemaakt!

Elke dag werden er één of meerdere opdrachten afgewerkt, waarmee punten te verdienen waren.  Zo nemen de deelnemers het onderling in een eigen klassement tegen elkaar op. Ook is er een beste groep verkozen. Aan het einde van de week, nadat alle opdrachten zijn afgelegd, mochten  de winnaars een mooie prijs mee naar huis nemen.

De trainers van de Baars trainingsweek kijken met een glimlach terug op de eerste trainingsweek van 2012. We wensen de deelnemers veel succes met hun tenniscarrière en hopen ze nog eens terug te zien op de andere trainingsweken of tijdens het PH Verheul Toppertje in Anna Paulowna.

Inschrijving voor de andere trainingsweken is nog steeds mogelijk via https://www.baarstennisschool.nl/nieuws/inschrijving-zomer-baars-trainingsweken-geopend