Geef je op voor de trainingsweken in de zomer

In de zomervakantie organiseert Baars Tennisschool opnieuw dit jaar de Baars Trainingsweken. De eerste trainingsweek heeft al plaatsgevonden, tijdens de meivakantie, op de tennisbanen in de Joop Nijziel hal te Schagen. En heb je nu ook zin gekregen om lekker te tennissen tijdens de zomervakantie? Inschrijven voor de komende trainingsweken kan nog, dus wees er snel bij!

Er zijn nog drie trainingsweken gepland deze zomer. Een trainingsweek duurt vijf dagen, van maandag tot en met vrijdag, van 10:00 uur tot 15:00 uur. Uitzondering is de trainingsweek in Schagen. Deze begint om 09:00 uur en zal afgelopen zijn rond de klok van 15:00 uur.

Tijdens de trainingsweken wordt er getraind aan techniek en tactiek. Ook wordt er aandacht besteed aan de conditie en mentaliteit van de kids. Er wordt ruim 4 uur per dag training aangeboden in combinatie met sport- en spelactiviteiten. Door middel van groepsactiviteiten en individuele opdrachten wordt er een divers programma aangeboden.De trainingsweken zijn voor kinderen in de leeftijd van 6 t/m 18 jaar.

Er wordt rekening gehouden met ieder zijn niveau. Zo ontstaan er groepjes voor beginners, half gevorderden en gevorderden jeugd. Aan het einde van de week is het de bedoeling dat ieder een hoger tennisniveau bereikt heeft.

Voor meer informatie over de trainingsweken kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043

Inschrijven? https://www.baarstennisschool.nl/nieuws/inschrijving-zomer-baars-trainingsweken-geopend