Dubbeltrainingen in Sportcentrum Joop Nijziel

Baars Tennisschool organiseert samen met Sportcentrum Joop Nijziel speciale dubbeltrainingen. Positionering, poachen en natuurlijk de techniek van de volley zijn enkele onderwerpen, die behandeld zullen worden. Ruud Baars zal de lessen gaan verzorgen.

Baars Tennisschool zoekt 24 enthousiaste spelers die aan deze trainingen willen deelnemen. Het programma ziet er als volgt uit:

10.00 Dubbeltraining groep 1

10.30 Dubbelwedstrijden onder begeleiding van Ruud

(Tijdens deze wedstrijden wordt de training in de praktijk toegepast. De trainer legt accenten in de wedstrijd)

11.00 Enkelspelwedstrijden

11.30 Dubbeltraining groep 2

12.00 Dubbelwedstrijden onder begeleiding van Ruud

12.30 Enkelspelwedstrijden

13.00 Dubbeltraining groep 3

13.30 Dubbelwedstrijden onder begeleiding van Ruud

14.00 Enkelspelwedstrijden

Op basis van niveau worden de deelnemers verdeeld over de drie groepen, zodat iedereen voldoende uitdaging heeft gedurende de wedstrijden. In totaal wordt er op zeven zondagen gespeeld(zie onderstaande data). Het inschrijvingsgeld bedraagt 90 euro.

23 september, 21 oktober, 18 november, 2 december, 3 februari, 3 maart, 17 maart

De inschrijving verloopt via Sportcentrum Joop Nijziel:

sportcentrumjoopnijziel@planet.nl

Telefoonnummer: 0224-21 22 23

Meer informatie is te vinden op:

www.baarstennisschool.nl

www.sportcentrumjoopnijziel.nl