Wat leuk dat je een aantal proeflessen bij ons wilt volgen. Wij vragen je onderstaand formulier volledig in te vullen, zodat we je zo snel mogelijk kunnen plaatsen. Kijk voor het aantal proeflessen en de tarieven op de website van jouw voorkeursvereniging.

Staat jouw vereniging er niet tussen, dan biedt jouw voorkeursvereniging geen proeflessen aan. Stuur in dat geval een e-mail naar info@baarstennisschool.nl

Meerdere dagen aangeven is mogelijk en gewenst.
Gelieve naam, telefoonnummer en e-mailadres door te geven van de persoon met wie je de proeflessen wilt volgen.
Lesgeld voor de proeflessen van Baars Tennisschool wordt alleen geïncasseerd wanneer jij of je groep daadwerkelijk proeflessen volgt of ingepland staat.

Deelnemende verenigingen aan het Maak Kennis Met Tennis-programma
HTC Den Helder
Junioren: 5 proeflessen van een uur(op basis van 4/5 personen) voor € 30,- per persoon.

STC Schagen
Junioren: 5 proeflessen van een uur(op basis van 4/5 personen) voor € 40,- per persoon.*
Senioren: 5 proeflessen van een uur(op basis van 4/5 personen) voor € 40,- per persoon.*
*Beperkte mogelijkheden.

T.P.C. Daalmeer
Junioren: 5 proeflessen van een uur(op basis van 4/8 personen) voor € 30,- per persoon.*
Senioren: 5 proeflessen van een uur(op basis van 4/5 personen) voor € 40,- per persoon. *
*Beperkte mogelijkheden.

LTC De Zes Wielen
Junioren: 5 proeflessen van een uur(op basis van 4/6 personen) voor € 35,- per persoon.

FAQ Maak Kennis Met Tennis
Graag verwijzen wij je naar de meest gestelde vragen op onze website, klik hier. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je altijd persoonlijk contact met ons opnemen.