Baars Tennisschool zoekt Administratief / financieel medewerker

Jouw werk maakt het verschil

Als Administratief / financieel medewerker bij Baars Tennisschool ben je verantwoordelijk voor het goed draaiende houden van de tennisschool. Je verricht administratieve werkzaamheden en denkt mee in ons team met onze klanten en samenwerkingspartners.

Jouw werkomgeving

Baars Tennisschool is een begrip in de Noordkop en werkt intensief samen met 6 verenigingen. Wekelijks wordt er ruim 250 uur tennisles gegeven door 25 trainers op verenigingen van Den Helder tot aan Alkmaar en IJmuiden. Wij willen de tenniswereld steeds iets mooier maken. Met ons enthousiasme, onze gedrevenheid en doorzettingsvermogen maken wij het verschil en zorgen we ervoor dat we een gewilde partner zijn voor tennisverenigingen.

Samen nog beter worden

Je wordt onderdeel van een jong team, die momenteel bestaat uit een administratieve duizendpoot, de eigenaar van de tennisschool en onze trainers. Als nieuwe collega breng jij een open blik mee. Met het team streef je naar optimale service en kwaliteit naar onze cursisten en factureer je de tennislessen en verwerk je regelmatig incasso’s. Je krijgt veel vrijheid en hebt veel eigen inbreng.

Wie ben jij?

Een enthousiaste persoonlijkheid die de met plezier gezamenlijk een bijdrage levert aan deze mooie tennisschool. Daarnaast heb/ben je:
– Administratieve en/of financiële kennis op tenminste mbo niveau
Beschikbaar voor 16 tot 24 uur
– Goede communicatieve vaardigheden
– Representatief voorkomen
– Woonachtig in de omgeving Noord-Holland

Wat bieden wij

– Salaris afhankelijk van werkervaring, maar zeker marktconform
– Flexibele werktijden
– Positieve werkomgeving

Solliciteer direct