Baars Trainingsweken gaan van start

Na een paar heerlijke zomerse dagen gaan de Baars Trainingsweken weer van start. Er is een uitgebreid programma samengesteld met verschillende sport en spel activiteiten op tennisgebied.

Baars Tennisschool trapt maandag af bij TV Groetincke. Bij deze club wordt voor het eerst een trainingsweek gehouden. Ondanks dat gegeven gingen de inschrijvingen vrij snel. Het enthousiasme van de tennisclub speelt daarin uiteraard ook een rol. Met een gevarieerde groep deelnemers in diverse leeftijden wordt het een gezellige sportieve week.

De week erna staat er een trainingsweek bij TVAP op het programma. Deelnemers van eerdere jaren doen opnieuw mee, maar ook veel nieuwe gezichten zien we tijdens deze week. De komende twee weken zullen de trainers van Baars Tennisschool er alles aan doen om er een fantastische week van te maken. Ze hebben er al zin in!