Inschrijving Baars Open jeugdtoernooi geopend

Voor de derde keer organiseert Baars Tennisschool het Baars Open Jeugdtoernooi. Dit jaar trekken we alles uit de kast, met een speciale Tennis Escape Room. Op zaterdag 31 maart en maandag 2 april staan de tennisbanen van TV Anna Paulowna vol met enthousiaste jeugd en wordt tegelijkertijd een spannende Escape Room gespeeld. Dit open toernooi wordt een unieke belevenis voor jongere en oudere jeugd!

Als deelnemer aan het toernooi stap je in de wereld van de boze tennisleraar Ruud Baars. Hij is boos, omdat ‘de jeugd van tegenwoordig’ liever videospelletjes speelt dan veel traint. Daarom heeft hij een list bedacht om alle deelnemers op te sluiten, zodat ze wel moeten trainen. Alleen door goed samen te werken en diverse uitdagende spelleen/oefeningen op te lossen, kan je uit deze Tennis Escape Room ontsnappen!

De toernooileiding ligt in handen van Sven Draper (trainer Baars TS). De Escape Room is opgezet met behulp van Perry Rood (mede-eigenaar Red Games). Ouders kunnen via een tussendeur het park op en komen kijken bij de wedstrijden.

Baars Open Jeugd 2018
Ook dit jaar wordt het recreatieve toernooi gespeeld op twee dagen. Op zaterdag 31 maart worden er enkelspel wedstrijden gespeeld en op maandag 2 april dubbelspel wedstrijden. Er wordt ingedeeld op basis van niveau (dus niet op leeftijd) en iedere deelnemer speelt hetzelfde aantal wedstrijden op tijd.

Enkelspel
Zaterdag 31 maart – 10.00 tot 13.00 uur (tenniskids rood, oranje)
Zaterdag 31 maart – 13.00 tot 18.00 uur (tenniskids groen en geel jeugd t/m 18 jaar)

Dubbelspel
Maandag 2 april – 10.00 tot 13.00 uur (tenniskids oranje) *In rood wordt er geen dubbelspel aangeboden!
Maandag 2 april – 13.00 tot 18.00 uur (tenniskids groen en geel jeugd t/m 18 jaar)

Kosten
Deelname aan beide dagen van het toernooi kost € 12. Besluit je liever om 1 dag mee te doen, dan kost het € 8 per dag/ onderdeel.

Inschrijven
Voor rood en oranje stuur je een e-mail naar info@baarstennisschool.nl, met daarin naam, leeftijd, speelniveau/jaren en telefoonnummer.
Geef je voor groen en/of geel op via toernooi.nl. Inschrijven vanaf toernooi.nl kan vanaf zondag 21 januari 2018. Klik hier.

Flyer Open Toernooi 2018