Inschrijving Baars Trainingsweken geopend

Steeds meer gezinnen plannen hun vakanties om de trainingsweken heen. Daarom wordt het tijd om de inschrijving van de trainingsweken van Baars Tennisschool te openen. Vorig jaar waren het twee prachtige zonnige weken. Ook dit jaar zijn de trainingsweken in week 32 en 33 bij T.V. Groetincke in Groet en TVAP in Anna Paulowna.

De trainingsweken staan in het teken van plezier beleven op de tennisbaan, zodat ieder kind spelenderwijs een hoger niveau kan behalen. Elke trainingsdag start met een warming-up. Daarna krijgen de deelnemers middels een vooruitgepland trainingsprogramma alle facetten van het tennisspel voorgeschoteld.

Gedurende de week worden er 4 trainingsuren per dag gemaakt. De diverse sport- en spelactiviteiten hebben een connectie met tennis. Alle deelnemers worden op niveau ingedeeld. Deze niveaus worden na de eerste dag zichtbaar gemaakt in rode, groene en blauwe groepen. Op deze manier kan iedereen zich voldoende verbeteren en een hoger niveau halen. Ook worden er groepsopdrachten uitgevoerd. Hierin is samenwerking een belangrijk onderdeel.

Wilt u meer informatie over de trainingsweek? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043.

Inschrijven:
Om uw kind in te schrijven, stuurt u een e-mail naar info@baarstennisschool.nl
Hierin vermeld u:
Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring, telefoonnummer, aan welke trainingsweek wil je deelnemen.

Richtlijn leeftijd: 5 t/m 18 jaar.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

LET OP: De trainingsweek bij T.V. Groetincke is VOL!

Flyer Trainingsweken 2015