Fit voor aanvang van de toernooien?

De eerste editie werd dusdanig goed ontvangen door de deelnemers, dat een tweede editie niet lang kon uitblijven. Daarom organiseert Baars Tennisschool op zaterdag 8 juni 2013 een trainingsdag voor volwassenen. Enthousiasteling Monique Broers (Fitness Centrum Anna Paulowna) heeft haar medewerking weer toegezegd en zal een energie slurpende bootcamp komen verzorgen.

De vorige editie, die tijdens het paasweekend plaatsvond, kenmerkte zich door een enorme diversiteit binnen de groep deelnemers. Zo was de jongste deelnemer slechts 16 jaar en de meest ervaren speler al 58 lentes jong. Voor de aankomende trainingsdag heeft Baars Tennisschool extra begeleiding ingehuurd, waardoor iedere deelnemer op zijn/haar eigen niveau kan trainen. Het programma zal worden aangepast aan het niveau van de groep.

Naast de bootcamp les van Monique zullen de trainers van Baars Tennisschool dubbeltrainingen, gewone lessen en cardio tennis aanbieden.

Praktische informatie:
Datum: 8 juni 2013
Tijd: 11.00 – 17.00 uur
Plaats: Tennis Vereniging Anna Paulowna (Sportpark Kleine Sluis 4)
Prijs: 35 euro per deelnemer (inclusief buffet)

Doelgroep: alle niveaus (speelsterkte 3 tot 9) alle leeftijden (16 tot 65 jaar)
Inschrijven: Stuur een mail naar info@baarstennisschool.nl met de benodigde informatie (naam, leeftijd, speelsterkte, tennisvereniging) om je in te schrijven.
Kijk voor inschrijving even naar de algemene voorwaarden.

Hoewel het trainingsweekend op de banen van TVAP plaatsvindt, is de activiteit ook voor leden voor andere verenigingen toegankelijk!