Sinterklaas vieren op de tennisclub

Het wordt kouder, de dagen worden korter en 5 december komt in zicht. Sinterklaas en zijn pieten komen zaterdag 14 november in Nederland aan. Dit jaar heeft Baars Tennisschool in samenwerking met de jeugdcommissies van aangesloten verenigingen HTC Den Helder, TC Middenmeer en TV Anna Paulowna het voor elkaar gekregen om de Sint op zondag 15 november de tennisparken te laten bezoeken.

Zondagmiddag worden er op de clubs pepernoten clinics voor jonge en oudere jeugd georganiseerd. Bij iedere tennisvereniging is een trainer van Baars Tennisschool aanwezig en gaat aan de slag met de kinderen. Er worden diverse spelletjes en oefeningen uitgeoefend, waarbij alle deelnemers pepernoten kunnen verdienen.

Kinderen tot en met 8 jaar
Na de clinic voor de kinderen tot en met 8 jaar wordt Sinterklaas verwacht. Zijn de aanwezige kinderen lief geweest? Maak een mooie tekening of laat zien hoe goed jij een tennisbal kan hooghouden op een racket. Misschien krijgt iedereen wel een cadeautje. Het wordt vast en zeker een gezellige middag!
Download hier een Sinterklaas kleurplaat.

Jeugd vanaf 9 tot en met 17 jaar
Tijdens het bezoek van Sinterklaas wordt er op de tennisbaan voor de oudere kinderen, vanaf 9 tot en met 17 jaar, een clinic georganiseerd. Voor deze leeftijdscategorie is dit een leuke najaarsactiviteit waarbij gezelligheid natuurlijk centraal staat. Na de clinic gaan de kinderen met elkaar dobbelen en strijden ze om de gekste, mooiste en meest bijzondere cadeaus.

HTC
12.00 uur – 13.00 Pepernoten clinic jongere jeugd
13.00 uur – 13.45 Sinterklaas(tevens einde programma jongere jeugd)
13.00 uur – 14.00 Clinic oudere jeugd olv tennisleraar
14.00 uur – 15.30 Dobbelen + leuke afsluiting middag

TC Middenmeer
13.30 – 14.30 Pepernoten clinic jongere jeugd
14.30 – 15.15 Sinterklaas(tevens einde programma jongere jeugd)
15.00 – 16.00 Clinic oudere jeugd olv tennisleraar
16.00 – 17.30 Dobbelen + leuke afsluiting middag

TV Anna Paulowna
15.00 uur – 16.00 uur Pepernoten clinic jongere jeugd
16.00 uur – 16.45 uur Sinterklaas(tevens einde programma jongere jeugd)
16.00 uur – 17.00 uur Clinic oudere jeugd olv tennisleraar
17.00 uur -18.30 Dobbelen + leuke afsluiting middag

Aanmelden
Graag willen de organisatoren van tevoren weten hoeveel kinderen er gaan komen. Stuur daarom een mail naar de betreffende vereniging/organisator met daarin de naam/namen van uw kind(eren) en leeftijd.

TC Middenmeer
Stuur een e-mail naar voorzitter Mark Zuidhof: voorzitter@tcmiddenmeer.nl

HTC Den Helder
Stuur een e-mail naar Ruud Baars: info@baarstennisschool.nl

TV Anna Paulowna
Stuur een e-mail naar Anita Ruiterman: jeugdcomtvap@hotmail.com

Graag ontvangen wij alle kinderen en hun (groot)ouders/verzorgers op zondag 15 november!