Hoera! Baars Tennisschool 5 jaar

Eind oktober bereikte Baars Tennisschool een belangrijke mijlpaal: het 5 jarig bestaan. Dit kunnen wij niet aan ons voorbij laten gaan. Eigenaar Ruud Baars heeft dit moment aangegrepen om een nieuw beleidsplan ‘Samen naar meer tennis’ voor zijn eigen tennisschool te schrijven. Dit presenteert hij op zaterdagavond 14 november voor familie, vrienden, trainers en nauwe betrokkenen van diverse clubs.

Koeienhemel Glow in the Dark tennis event
Naast een nieuw beleidsplan is er vorige week een fantastisch ‘Koeienhemel Glow in the Dark tennis event‘ neergezet. Bekijk op Facebook enkele foto’s van dit evenement. Ook de regionale media heeft het 5 jarig bestaan niet aan zich voorbij laten gaan. Afgelopen dinsdag stond er nog een prachtig artikel in het Noordhollands Dagblad.

Samen naar meer tennis
Via deze weg willen wij al onze tennisvrienden en belangstellenden bedanken voor de geweldige 5 jaar. Dat we nog vele jaren samen mogen werken aan meer tennis in Nederland en dat Baars Tennisschool daar het meest van toegevoegde waarde voor kan zijn!

Interesse naar het beleidsplan? Stuur hiervoor een e-mail naar: info@baarstennisschool.nl