Stan Donker

Sinds najaar 2017 heeft Stan Donker zich weten te verbinden aan Baars Tennisschool. Graag stelt hij zich aan u voor.

Hoe ben je met Baars Tennisschool in aanraking gekomen?
    “Ik ben via mijn oude opleiding, het CIOS, in contact gekomen met de tennisschool. Paul van der Knaap was Ruud zijn oude leraar en die van mij ook. We raakten eens een keer in gesprek en zo van van het een het ander.”

Wat zijn je sterke punten als trainer?
    “Mijn sterke punten zijn dat ik kan geven wat de groep nodig heeft. Willen ze juist beter worden of liever aandacht besteden aan het sociale aspect? Ik probeer hier altijd goed op in te spelen. Verder vind ik dat ik de alle spelers iedere les iets kan bij brengen en daar waar nodig sta ik goed boven de groep.”

Wat zijn je hobby’s naast tennisles geven?
    “Mijn hobby’s naast het tennisles geven is natuurlijk zelf tennissen, maar ik voetbal zelf ook nog. Dat zijn mijn twee hoofdhobby’s. Voor de rest vind ik darten en tafeltennis erg leuk om te doen.”

Hoe zie je jouw toekomst als trainer bij Baars Tennisschool voor je?
    “Graag zie ik mijzelf graag verder ontwikkelen binnen deze tennisschool. Uiteindelijk wil ik graag het voor het zeggen hebben en aan de slag als hoofdtrainer bij een tennisclub.”