Vacature: tennistrain(st)er bij LTC De Zes Wielen in Alkmaar

Baars Tennisschool is per direct op zoek naar een enthousiaste, betrokken trainer/ trainster om het team te versterken in Alkmaar. Wij zoeken een gepassioneerde allround trainer die in bezit is van een KNLTB A-licentie. Ben jij de kandidaat die we zoeken?

Op dit moment zijn wij namelijk per direct op zoek naar een trainer/ trainster voor bij voorkeur 3 tot 5 werkdagen bij LTC De Zes Wielen in Alkmaar (andere dienstverbanden ook mogelijk).

Over LTC De Zes Wielen
LTC De Zes Wielen is gevestigd op het Sportpark ‘de Hoornse Vaart’ in Alkmaar. De vereniging heeft 7 TennisPro Vision banen die voorzien zijn van LED verlichting, zodat er het gehele jaar getraind kan worden. Afstand vanaf Haarlem (37 km, 32 min.), Zaandam (31 km, 34 min.) en Amsterdam (42 km, 40 min.). De leeftijdscategorie 30-45 jaar is ruim vertegenwoordigd bij LTC De Zes Wielen en dat maakt het tot een echte gezelligheidsvereniging. Op dit moment wordt er wekelijks meer dan 40 uur tennisles gegeven en zitten er 140 leden bij Baars Tennisschool op les. Ruud van Hees en Robin van Riel verzorgen op dit moment de trainingen voor de prestatieve groepen. Klik hier voor meer informatie over de vereniging.

Samen naar meer tennis
Baars Tennisschool heeft als motto ‘samen naar meer tennis’. Zoveel mogelijk potentiële tennissers in aanraking laten komen met de tennissport. Actieve samenwerking met het bestuur en de diverse commissies van de tennisvereniging is hierin een must. Het actief ondersteunen kan alleen met de juiste mensen: trainers met ambitie zoals jij, die op dezelfde wijze denken en handelen. Dat betekent dat je naast je trainers kwaliteiten, betrouwbaarheid en betrokkenheid hoog in het vaandel hebt staan. Daarbij gaat de tennisschool uit van het principe: gaat het goed met de tennisvereniging, dan gaat het goed met de tennisschool.

Wat mag je verwachten?
Van Baars Tennisschool mag je verwachten dat wij een enthousiaste, ambitieuze en jonge tennisschool zijn, waar ruimte is om je passie voor de sport verder uit te bouwen. Graag gaan we met jou in gesprek, zodat je kunt doorgroeien in een van de mooiste sporten die er bestaat. Naast het geven van tennislessen op de tennisbaan, bouw je mee aan een succesvol jong bedrijf dat groeiende is en blijft. Als tennisleraar/lerares maak je deel uit van het trainersteam, waarin je meedenkt, adviseert en je verantwoordelijk voelt voor de ontwikkeling van het bedrijf en de mensen die je traint.

– Je bent in het bezit van (tenminste) een KNLTB A-licentie;|
– Je vindt het trainen van tennissers van ieder niveau leuk en interessant;
– Je bent een gezelligheidstrainer, die lessen in de positieve sfeer combineert met vakinhoud goede lessen;
– En je bent beschikbaar vanaf begin oktober 2021. Eerder starten is in overleg mogelijk.

Ben jij die enthousiaste train(st)er en zie jij jezelf lesgeven bij LTC De Zes Wielen in Alkmaar? Aarzel dan niet en neem vrijblijvend contact op met Ruud Baars, 0655367043 of ruud@baarstennisschool.nl.

Meer trainers gezocht
Naast LTC De Zes Wielen zijn wij op dit moment ook op zoek naar trainers voor de tennisverenigingen in Schagen, Slootdorp en Daalmeer. Ben je of ken je geïnteresseerde trainer(s)? Neem dan contact op.