Nieuwe samenwerking met LTC De Heerenduinen

Ondanks de vakantieperiode is er prachtig nieuws te melden, want per 1 oktober 2021 gaat Baars Tennisschool samenwerken met LTC de Heerenduinen uit IJmuiden. Hiermee hoopt de vereniging een slag te kunnen maken in ledengroei en professionaliteit richting de leden. Voor de tennisschool is dit een mooie kans om het unieke ‘Maak Kennis Met Tennis’ programma neer te zetten in een, voor de tennisschool, nieuwe regio.

De keuze voor Baars Tennisschool werd gemaakt, omdat de tennisschool een goede back-up office heeft en professionaliteit uitstraalt. Bovendien is Baars Tennisschool zeer bedreven in het werven van nieuwe leden.

Eigenaar Ruud Baars heeft al diverse plannen voor het najaar met het bestuur gemaakt. Zo pakt de tennisschool persoonlijk klantcontact op en gaat een impuls geven door middel van het inzetten van het ‘Maak Kennis Met Tennis’ programma, met name de jeugd heeft aandacht nodig.

Ook wordt er ingezet op goede trainers vanuit eigen regio. Eén van de trainers is Ron Kamstra woonachtig in IJmuiden. Hij is een ervaren trainer en noemde IJmuiden zijn ‘FC Barcelona’; een kans die maar een keer voorbij komt. Hij kent veel clubgenoten en veel tennissers kennen hem.

Op dit moment wordt er nog gezocht naar een prestatieve trainer voor LTC de Heerenduinen. Hierover zijn inmiddels enkele gesprekken gevoerd.

Meer informatie over de tennisvereniging is te vinden op www.ltcdeheerenduinen.nl