Activiteitenkalender Baars Tennisschool 2017

Ook in 2017 weer volop tennis! Naast een aantal bekende evenementen, worden er door Baars Tennisschool ook nieuwe activiteiten georganiseerd. Op deze pagina tref je alle benodigde informatie, zodat je niets hoeft te missen.

Om Tafel met…
Samen leren en inspireren o.l.v. Baars Tennisschool
Maandag 13 februari 2017
Doelgroep: Clubbestuurders en vrijwilligers van samenwerkende verenigingen
Kosten:
Geen
19.30 tot 21.30 uur
Na een succesvolle eerste editie, staat ‘Om tafel met’ wederom op het programma. Doel is om elkaar te versterken door samen over de uitdagingen waar vrijwilligers voor staan, te discussiëren.
Aanmelden:
Stuur een mailtje naar info@baarstennisschool.nl met het aantal deelnemers, van welke commissie deze lid zijn en welke onderwerpen/vragen wil je beantwoord zien?

ABN Amro World Tennis Tournament
Bewonder je tennishelden in het echt!
Woensdag 15 januari 2017
Doelgroep:
basisschooljeugd van alle verenigingen. Ook niet leden mogen mee.
Kosten:
Tijd:
Omstreeks 12.45-13.00 vertrekt de bus. Omstreeks 20.00 uur zijn we weer terug.
Nog nooit had het sterkste tennistoernooi in Nederland zo’n sterk deelnemersveld! Rafael Nadal, Stan Wawrinka, Marin Cilic en Tomas Berdych zijn publiekstrekkers van formaat. Op deze dag bewonder jij jouw tennishelden. Bovendien zijn er genoeg leuke dingen te doen!
Aanmelden:
Stuur een mailtje naar info@baarstennisschool.nl en de plek waar je wilt opstappen.

1e editie Open Jeugd Toernooi 2016

Open Toernooi Baars Tennisschool
Iedereen is winnaar!
Zaterdag 25 maart & zaterdag 1 april 2017
Alle jeugdleden van 5 t/m 18 jaar van alle verenigingen
Tijd:
Zaterdag 25 maart in de ochtend voor Rood & Oranje enkelspel. In de middag Groen en Geel.
Zaterdag 1 april dubbelspeldag in de ochtend voor Oranje. In de middag voor Groen en Geel. Exacte tijden volgen nog.
Kosten: Deelname aan 1 dag(enkelspel of dubbelspel) kost € 5. Deelname aan beide dagen kost € 8 in totaal.
Vorig jaar telde het toernooi ruim 80 deelnemers. Elke deelnemer speelt meerdere wedstrijden op tijd. Bovendien wordt er op niveau ingedeeld, in plaats van op leeftijd. Diverse randactiviteiten(waaronder een sportquiz en springkussen) zorgen ervoor dat iedere deelnemer winnaar is.
Aanmelden:
Rood en oranje opgeven door een mailtje te sturen met naam, vereniging, leeftijd en tenniservaring. Groen en geel via www.toernooi.nl

Padel Event
Ervaar de dynamiek van padel!
Datum: Zaterdag 24 juni 2017
Doelgroep: Er wordt ’s ochtends een programma voor de jeugd aangeboden(8 t/m 15 jaar) en ’s middags voor de oudere jeugd/senioren. Ideaal evenement als teamuitje met je competitieteam.
Tijd: N.N.B.
Kosten: N.N.B.
Aanmelden: N.N.B.

Nieuwe sport: Padel

Baars Trainingskampen
25 uur training, overnachting en veel plezier.
Dit jaar met overnachting op het tennispark. Bovendien organiseren we voor de oudere/prestatieve jeugd een ‘train als een prof-programma’ voor meer uitdaging.
Trainingskamp Hoog-Op: maandag 24 t/m woensdag 26 juli 2017
Trainingskamp TV Groetincke: maandag 21 augustus t/m 23 augustus 2017
Trainingskamp TV Anna Paulowna: maandag 28 augustus t/m 30 augustus 2017
Kosten: € 85 per deelnemer incl. overnachting
Aanmelden: Stuur een mailtje naar info@baarstennisschool.nl met je naam, gegevens en aan welk kamp je wilt deelnemen.

Zee & Zo Beach Tennis: zaterdag 2 september 2017
Nazomeren op het strand in Petten!
zaterdag 2 september 2017
Doelgroep:
Activiteit voor iedereen vanaf 8 jaar. Je hoeft geen lid te zijn van een tennisvereniging om deel te nemen. Er is een apart programma voor jeugd en senioren.
N.N.B.
Kosten: Er wordt een arrangement aangeboden. Later meer hierover.
Opnieuw op het programma na een succesvolle pilot vorig jaar. Voor de ervaren spelers bieden we een toernooi aan, terwijl de nieuwelingen het plezier in beach tennis kunnen ontdekken. Alles in een ontspannen sfeer, met een prachtig feest als einde.

Dubbelspeltrainingen medio oktober 2017
Leer de fijne kneepjes van het dubbelspel.
Datum: Medio oktober t/m december
Doelgroep: Senioren van alle niveaus
Tijd: Start 11.15, 13.00, 14.45 of 16.30 uur.
Kosten: N.N.B.
Jaarlijks terugkerend evenement. Om de week krijg je training van Ruud Baars, die op geheel eigen wijze het dubbelspelniveau van de deelnemers omhoog weet te krijgen. De andere week pas je het geleerde toe in de praktijk.
Aanmelden: N.N.B.

Activiteitenkalender Baars Tennisschool 2017