Open Jeugd Toernooi Baars Tennisschool

Het Open Jeugdtoernooi van Baars Tennisschool is terug! Vorig jaar deden meer dan 80 jeugdleden uit de Kop van Noord-Holland mee aan dit gloednieuwe event, waardoor de tennisschool ervoor gekozen heeft de tweede editie te laten plaatsvinden op zaterdag 25 en zaterdag 1 april. Schrijf je nu vast in!

Vorig voorjaar werd er door Baars Tennisschool de allereerste editie georganiseerd. Alle jeugdleden waren afkomstig van verschillende verenigingen waarmee de tennisschool samenwerkt. Hierdoor konden jeugdleden van verschillende leeftijden tegen ‘niveau-genoten’ spelen. Anders dan bij andere toernooien waarbij er vooral naar leeftijd gekeken wordt. Na afloop is er een korte evaluatie gestuurd, waaruit de vraag om opnieuw een toernooi te organiseren sterk naar voren kwam.

Open Jeugd Toernooi 2017
Ook dit jaar wordt het recreatieve toernooi gespeeld op twee dagen. Op zaterdag 25 maart worden er enkelspel wedstrijden gespeeld en op zaterdag 1 april dubbelspel wedstrijden. Er wordt ingedeeld op basis van niveau (dus niet op leeftijd) en iedere deelnemer speelt hetzelfde aantal wedstrijden op tijd.

Naast het spelen van tenniswedstrijden worden er diverse randactiviteiten georganiseerd zoals een sportquiz, speurtocht en nog veel meer. Uiteraard wordt het randprogramma aangepast naar de leeftijd en interesse van de deelnemers.

Enkelspel
Zaterdag 25 maart – 10.00 tot 13.00 uur (tenniskids rood, oranje)
Zaterdag 25 maart – 13.00 tot 18.00 uur (tenniskids groen en geel jeugd t/m 18 jaar)

Dubbelspel
Zaterdag 1 april – 10.00 tot 13.00 uur (tenniskids oranje) *In rood wordt er geen dubbelspel aangeboden!
Zaterdag 1 april – 13.00 tot 18.00 uur (tenniskids groen en geel jeugd t/m 18 jaar)

Kosten
Deelname aan beide dagen van het toernooi kost € 8. Besluit je liever om 1 dag mee te doen, dan kost het € 5 per dag/ onderdeel.

Inschrijven
Voor rood en oranje stuur je een e-mail naar info@baarstennisschool.nl, met daarin naam, leeftijd, speelniveau/jaren en telefoonnummer.
Geef je voor groen en geel op via toernooi.nl. Inschrijven vanaf toernooi.nl kan vanaf 16 januari 2017. Klik hier.

Flyer Open Jeugdtoernooi Baars Tennisschool 2017