Om Tafel Met Baars Tennisschool

Iedere tennisvereniging heeft een overstijgend doel binnen de vereniging: zoveel mogelijk mensen plezier laten beleven tijdens het beoefenen van onze sport tennis. Vanwege dit gezamenlijke doel en het feit dat de meeste problematiek, waaronder vrijwilligers- en ledentekorten, club overstijgend is, lijkt het Baars Tennisschool zeer inspirerend om op dinsdag 2 februari het gesprek met elkaar aan te gaan.

Een unieke kans om van verenigingen in de omgeving te leren. Hoe komt het dat TC Middenmeer zo succesvol is met het Stratentoernooi? Wat doen de nieuwe leden coaches bij TV Anna Paulowna precies en hoe komt het Akse Media toernooi toch aan zoveel deelnemers? Deze vragen en meer kan je stellen tijdens ‘Om Tafel Met Baars Tennisschool’. Het uiteindelijk doel is ‘Samen naar meer tennis’!

Programma ‘Om tafel met Baars Tennisschool’

• 19.00 – 19.30 Inloop met drankje
  • 19.30 – 20.00 Inleiding en enkele good practices
    Visie over het tennislandschap
    Kansen voor verenigingen
    Succes verhalen (good practices)
    Activiteiten van Baars Tennisschool
  • 20.00 – 21.30 Om tafel met elkaar
    Alle deelnemers gaan naar eigen ruimte (bestuurders, Open toernooi commissies, jeugdcommissies, wedstrijdcommissies etc.)
    Per groep worden er een aantal vraagstukken voorbereid. De workshop wordt echter volledig ingericht naar de wensen van de deelnemers onder begeleiding van een begeleider van Baars Tennisschool.

Geschatte eindtijd: 21.30 uur
Omdat we het voor iedereen zo vrijblijvend mogelijk te maken, hebben we ervoor gekozen om geen centrale afsluiting te doen.

Praktische informatie:
Datum: 2 februari 2016
Tijden: 19.30 tot 21.30
Locatie: OBS de Meerpaal, Sportlaan 34 in Anna Paulowna
Kosten: Deelname is gratis

Inschrijven?
Graag horen we of we op uw aanwezigheid kunnen rekenen. Stuur dan even een mailtje naar Ruud Baars – info@baarstennisschool met daarin:
–        Uit welke commissie komt u? (bestuur of anders)
–        Wie komen er met u mee? (medecommissieleden)
–        Over welk vraagstuk wilt u het hebben?

Wij ontvangen u graag op 2 februari. Tot dan.

Samen naar meer tennis - 2 februari

Samen naar meer tennis – 2 februari