Schrijf je in voor de regio training voor de jeugd

Hoe gaaf zou het zijn als enthousiaste en gedreven jeugd uit de regio elkaar ontmoet op de tennisbaan? Na een succesvolle eerste reeks organiseert Baars Tennisschool opnieuw regio trainingen voor de jeugd oranje, groen en geel bij STC Schagen en HTC Den Helder.

Vorig jaar organiseerde Baars Tennisschool voor het eerst de regio trainingen. Met ruim 30 jonge enthousiaste tennissers uit de gehele regio werd er 10 weken getraind. De trainingen werden zeer goed ontvangen, waardoor de tennisschool besloten heeft een nieuwe reeks trainingen aan te bieden.

Voorwaarde is dat deze training niet ter vervanging van de clubtraining is, maar dient als tweede training in de week. De 12 trainingen worden gegeven op de buitenbanen van STC Schagen en de tennishal bij HTC Den Helder. “Het gaat er in eerste instantie om dat enthousiaste en gedreven jeugd een extra training krijgen, maar het zou geweldig zijn als er binding in de groep ontstaat, waardoor zij samen mee gaan doen aan toernooien en competitie.”

• Rood – 10.00 – 11.00 uur
  • Oranje – 11.00 – 12.00 uur
  • Groen – 12.00 – 13.30 uur
  • Geel – 13.30 – 15.00 uur

Data

• Zondag 10 november, zondag 17 november, zondag 24 november, zondag 1 december, zondag 8 december, zondag 15 december, zondag 12 januari, zondag 19 januari, zondag 26 januari, zondag 2 februari, zondag 9 februari, zondag 16 februari

• Rood en Oranje – € 95 voor 12 weken (1 uur)*
  • Groen en Geel – € 140 voor 12 weken (1,5 uur)*

*Hiervan is 6 keer buiten bij STC Schagen en 6 keer binnen in de JJ Tennishal bij HTC Den Helder.

Uiteraard ben je van harte welkom om deel te nemen, als jouw vereniging niet is aangesloten bij Baars Tennisschool. Het inschrijfgeld is dan echter wel € 115 voor de Rode en Oranje jeugd en € 160 voor de Groene en Gele jeugd.

Om uw kind in te schrijven, stuurt u een e-mail naar info@baarstennisschool.nl

Uiterste inschrijfdatum: Woensdag 30 oktober 2019

Hierin vermeld u:
Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring en telefoonnummer.

Wilt u meer informatie over de regio trainingen? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.