Inschrijving kids zomer Trainingsweken nog mogelijk

Dit jaar organiseert Baars Tennisschool drie trainingsweken: Sportcentrum Joop Nijziel, TV Groetincke en TVAP. De nieuwe samenwerking met TV Groetincke heeft dit jaar voor een eerste Baars Trainingsweek in Groet geleid. Je kunt nog steeds inschrijven voor de trainingsweken in TV Groetincke en TVAP! Doe dit snel, want de inschrijving verloopt succesvol.

Er zal dit jaar geen Baars Trainingsweek plaatsvinden bij STC. De vereniging uit Schagen zal in eigen beheer een trainingsweek aanbieden.

Elke trainingsdag wordt er vier uur lang training aangeboden in combinatie met sport- en spelactiviteiten.
Alle deelnemers worden op niveau ingedeeld, zodat iedereen ruim voldoende kans heeft om zichzelf te verbeteren.
Voor meer informatie over de trainingsweken kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043

Inschrijven:
Om uw kind in te schrijven, stuurt u een mail naar info@baarstennisschool.nl. Daarin vermeld u:

Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring, telefoonnummer, aan welke trainingsweek wil je deelnemen.
Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief.

Kijk voor inschrijving even naar de algemene voorwaarden.

Baars Trainingsweek 2012

Trainingsweek TV Groetincke
Datum: 5 t/m 9 augustus 2013
Maximaal aantal deelnemers: 40