Fit voor de competitie met Baars Trainingsweekend

Baars Tennisschool introduceert een nieuw concept: een trainingsweekend voor volwassenen! Twee dagen lekker fysiek bezig zijn, veel ballen slaan, waardoor je helemaal fit en met een hoge mate van vastheid aan de tenniscompetitie begint! Het trainingsweekend wordt georganiseerd in samenwerking met Monique Broers van Fitness Centrum Anna Paulowna.

Op zaterdag 30 maart en maandag 1 april 2013 vindt de pilot plaats op de tennisbanen van TV Anna Paulowna.  Alle deelnemers zullen een uitdagend programma voorgeschoteld krijgen, bestaande uit onder andere cardio tennis, steps, bootcamp. Naast de inspannende onderdelen, worden er normale tennislessen en dubbelspeltrainingen aangeboden. Iedereen wordt zoveel mogelijk op niveau ingedeeld.

Datum: zaterdag 30 maart en maandag 1 april 2013 (2e paasdag)
Het programma duurt 12.00 tot 17.00 uur.

Zaterdag wordt de dag afgesloten met een gratis warm buffet en een gezellig samenzijn in de kantine van TVAP.

Kosten inschrijving: € 45,- per deelnemer

Stuur een mail naar info@baarstennisschool.nl met de benodigde informatie (naam, leeftijd, speelsterkte, tennisvereniging) om je in te schrijven. Kijk voor inschrijving even naar de algemene voorwaarden.
Hoewel het trainingsweekend op de banen van TVAP plaatsvindt, is de activiteit ook voor leden voor andere verenigingen toegankelijk!