Inschrijving Baars Trainingskampen 2019 geopend

Een nieuw jaar staat voor de deur en dus komen de Baars Trainingskampen er weer aan. Komend jaar georganiseerd bij T.V. Hoog-Op, STC Schagen, T.V. Anna Paulowna en nieuwe club TPC Daalmeer. Het hoogtepunt van het voorjaar- en zomerseizoen voor kinderen uit de regio.

Al 10 jaar is Baars Tennisschool actief op het gebied van het organiseren van trainingskampen, trainingsweken en weekenden. Successen in het programma blijven behouden en minder succesvolle elementen worden aangepakt en vervangen. “Hierdoor hebben we, mede dankzij onze contacten, een mooi veelzijdig programma gecreëerd met tennis, beach tennis, padel en spelonderdelen op en rondom het tennispark”, aldus Ruud Baars. In 2019 zijn er vier Trainingskampen in de regio. “Alle jeugdleden van clubs uit Noord-Holland Noord en West-Friesland kunnen bij ons terecht. We zitten voor het eerst dit jaar nu ook met ons kamp in Daalmeer”, zegt Baars vol trots.

Hoe ziet het programma eruit?
In de basis hebben de Baars Trainingskampen dezelfde opzet. Hiermee garanderen we de waarde en het niveau van de kampen. De eerste dag bestaat uit kennismaking, herkennen tennisniveau en indeling van groepen. Iedere groep gaat met een trainer aan de slag. Samen worden er doelen opgezet, zodat iedere deelnemer op eigen niveau kan trainen. Vanaf dag twee worden er ook enkele groepsopdrachten gespeeld. Er is altijd een mix van leeftijd en niveau. Hierdoor ontstaat er een groepsgevoel. Op de laatste dag wordt er een (mini)toernooi gespeeld, zodat het geleerde in praktijk gebracht kan worden. Het doel is om veel plezier te maken en de tennisvaardigheden te verbeteren.

Trainingskamp TPC Daalmeer
Data: Maandag 29 april (10.00 – 15.00 uur), dinsdag 30 april (10.00 – 15.00 uur), woensdag 1 mei (10.00 uur incl. overnachting), donderdag 2 mei (tot 11.00 uur)
Jeugd t/m 9 jaar kan woensdag om 21.00 uur opgehaald worden.
Dit trainingskamp staat onder leiding van trainer Maarten Berendsen.
Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen mogen deelnemen aan het tenniskamp.
Kosten: € 90 p.p.

Trainingskamp T.V. Hoog-Op
Data: Maandag 29 april (10.00 – 15.00 uur), dinsdag 30 april (10.00 incl. overnachting), woensdag 1 mei (tot 11.00 uur)
Jeugd t/m 9 jaar kan dinsdag om 21.00 uur opgehaald worden.
Dit trainingskamp staat onder leiding van trainster Marloes Dijkmans.
Kosten: € 25 (gouden pakket lid), € 45 (zilveren pakket lid) p.p.*
*ben je niet lid van T.V. Hoog-Op, dan mag je wel mee doen maar zijn de kosten: € 90 p.p.

Trainingskamp STC Schagen
Data: Maandag 15 juli (10.00 – 15.00 uur), dinsdag 16 juli (10.00 – 15.00 uur), woensdag 17 juli (10.00 uur incl. overnachting), donderdag 18 juli (tot 11.00 uur)
Dit trainingskamp staat onder leiding van trainer Robin van Riel.
Jeugd t/m 9 jaar kan woensdag om 21.00 uur opgehaald worden.
Kosten: € 90 p.p.

Trainingskamp T.V. Anna Paulowna
Data: Dinsdag 20 augustus (10.00 – 15.00 uur), woensdag 21 augustus (10.00 – 15.00), donderdag 22 augustus (10.00 uur incl. overnachting), vrijdag 23 augustus (tot 11.00 uur)
Jeugd t/m 9 jaar kan donderdag om 21.00 uur opgehaald worden.
Dit trainingskamp staat onder leiding van trainer Ruud Baars.
Kosten: € 90 p.p.

Inschrijven:
Om uw kind in te schrijven, stuurt u een e-mail naar info@baarstennisschool.nl

Hierin vermeld u:
Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring, telefoonnummer, aan welk trainingskamp (Daalmeer, Hoog-Op, STC Schagen en/of TVAP) je wilt deelnemen.

Wilt u meer informatie over de trainingskampen? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.