Inschrijving Baars Trainingsweken 2024 geopend

Het nieuwe jaar is begonnen en dus worden de agenda’s weer gevuld met leuke activiteiten. Baars Tennisschool opent de inschrijving voor de jaarlijks terugkerende Baars Trainingsweken en dagen in de zomer en vlak voor kerst. Tot begin mei geldt het early bird tarief dus wacht niet te lang met inschrijven.

Ruim 13 jaar organiseert Baars Tennisschool diverse Trainingsweken en -dagen voor de jeugd in de regio. “Ideaal voor kinderen om kennis te maken met de sport of om nieuwe tennismaatjes te vinden. Een hoop plezier maken in combinatie met het slaan van veel ballen. De eerste brainstorm met trainers is inmiddels geweest en dus openen we hierbij de inschrijving voor de drie evenementen dit jaar”, aldus eigenaar Ruud Baars.

Er wordt voor iedere Baars Trainingsweek of tweedaagse rekening gehouden met leeftijd, tenniservaring en veiligheid. Houd Facebook– en Instagram pagina van de tennisschool in de gaten voor de onthulling van het complete programma.

Hoe ziet het programma eruit?
In de basis hebben de Baars Trainingsweken en tweedaagse dezelfde opzet. Hiermee garanderen we het niveau van het evenement. De eerste dag of dagdeel bestaat uit kennismaking, het bepalen van tennisniveau en indeling van groepen. Iedere groep gaat met een trainer aan de slag. Iedere deelnemer kan op eigen niveau meetrainen. Het doel is om veel plezier te maken en de tennisvaardigheid te verbeteren.

Trainingsweek STC Schagen
Maandag 22 t/m donderdag 25 juli (10.00 tot 15.00 uur, woensdag met overnachting en donderdag tot 11.00 uur)
Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen of niet-leden mogen meedoen.
Kosten: €130 (early bird prijs €120 ; t/m 1 mei 2024) (inclusief diner en ontbijt)

Trainingsweek TPC Daalmeer
Maandag 28 t/m donderdag 31 oktober (Herfstvakantie) (10.00 tot 15.00 uur, woensdag met overnachting en donderdag tot 11.00 uur)

Kerstkamp STC Schagen
Maandag 23 en dinsdag 24 december (Kerstvakantie) (10.00 tot 15.00 uur; zonder overnachting)
Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen of niet-leden mogen meedoen.
Kosten: €70 (inclusief huur van de binnenbanen in de Groeneweghal)

Inschrijven
We vragen u onderstaand formulier in te vullen. Wilt u liever per factuur betalen, vul dan in bij Rekeningnummer/ IBAN: niet van toepassing. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

Meerdere inschrijvingen per deelnemer in één keer mogelijk.
Liever met factuur betalen, vul dan n.v.t. in.
Betaling wordt uiterlijk 5 dagen voor aanvang programma geïncasseerd. Indien betaling via factuur dan wordt deze uiterlijk 6 dagen voor aanvang programma per mail toegestuurd.