Kerstkamp 2023 bij STC Schagen

De afgelopen twee jaar worden er, naast de zomerse trainingsweken, ook succesvolle winteredities gehouden. Daarom presenteert Baars Tennisschool opnieuw dit jaar het Baars Kerstkamp bij STC Schagen tijdens de vakantie.

Na twee Kerstdagen vol met lekkers en familie bezoekjes heeft ieder kind behoefte om zijn energie kwijt te raken. Ideaal moment om dus een tweedaags evenement te organiseren. Een veilig tennisprogramma, georganiseerd door trainers Thomas Berbee en Jessica Overtoom, op de buitenbanen van STC voor alle jeugdleden in de regio.

Het programma wordt aangepast op het niveau van de deelnemers. De nadruk ligt op plezier maken. Alle deelnemers leren, afhankelijk van hun niveau, meer over  het spel en doen wedstrijdervaring op. Het doel is om de jeugd onvergetelijke tennisdagen te bezorgen. De dagen zijn voor kinderen in de leeftijd van 5 t/m 18 jaar.

Data: woensdag 27 en donderdag 28 december 2023 (zonder overnachting)
Tijden: 10.00 tot 15.00 uur
Kosten: €60 per deelnemer (eigen lunch meenemen)

Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen en niet-leden mogen meedoen.

Inschrijven
We vragen u onderstaand formulier in te vullen. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.