Inschrijving Zee & Zo Beach Tennis Event gestart

De eerste zonnestralen hebben we gehad en de tenniscompetitie is bijna ten einde. Na het succes van vorig jaar met 56 deelnemers organiseert Baars Tennisschool in samenwerking met strandpaviljoen Zee & Zo opnieuw een spetterend Beach Tennis Event op zaterdag 8 september.

Naast de eigenaren van Zee & Zo is tennistrainer Joeri van Gellekom ook weer betrokken bij de organisatie. Hij is een liefhebber van de sport en heeft bij de Baars Trainingsweken en -kampen al enkele clinics voor de jeugd verzorgd.

Opnieuw dit jaar wordt er een programma samengesteld voor jeugd en voor volwassenen/senioren. “Wij zorgen voor een heerlijke sfeer op en rondom de strandtent dankzij een lekkere lunch voor alle deelnemers* en gezellige livemuziek”, aldus Bas en Jeroen van Zee & Zo.

• Programma voor de jeugd is van 10.00 tot 12.00 uur. Kosten: € 10 p.p.
  • Programma voor volwassenen is van 12.00 tot 18.00 uur (*incl. een heerlijke lunch om 14.00 uur). Kosten: € 25 p.p. incl. beach tennis shirt, lunch en twee consumpties.
    let op: deelname kan zowel prestatief (ervaring vereist) als recreatief (geen ervaring vereist)
  • 6 beach tennis veldjes, waarvan 3 prestatief (officieel KNLTB  Beach Tennis toernooi) en 3 recreatief (iedereen mag meedoen).
  • Voor alle deelnemers zijn er beach tennisrackets en ballen beschikbaar.

Inschrijven
Schrijf je nu alvast in voor het Zee & Zo Beach Tennis Event op zaterdag 8 september in Petten. Klik hier voor de link.

Geen KNLTB lid? Of is je maat geen lid, maar wil je wel samen meedoen? Schrijf je als KNLTB lid in via Toernooi.nl en stuur een e-mail met wie je wilt beach tennissen.
Meld je (bij niet lid) aan door een e-mail te sturen naar info@baarstennisschool.nl met je gegevens.

Bij vragen stuur een e-mail naar Ruud Baars, info@baarstennisschool.nl of bel met 0655367043.