Sportcentrum de Weyver en Baars Tennisschool slaan handen ineen

Samen naar meer tennis in Opmeer

Met als doel de tennissport verder op de kaart te zetten in de regio, werken Sportcentrum de Weyver en Baars Tennisschool vanaf heden samen. Zo gaat de Polderse tennisschool komende winter dubbelspeltrainingen organiseren en kunnen leden van diverse clubs extra voordelig binnen trainen.

Maar ook de leden van T.V. Hoog-Op zijn winnaar in deze nieuwe samenwerking. “Wij bieden onze leden nu de mogelijkheid om, naast het lesaanbod op de buitenbanen, om binnen te trainen bij Sportcentrum de Weyver. Voor bijvoorbeeld de jongste jeugd is nu de mogelijkheid om in de koudste maanden van het jaar, binnen te trainen onder leiding van Baars Tennisschool. Daarnaast zorgt de samenwerking voor meer continuïteit, met bijvoorbeeld onze jeugdactiviteiten die nu altijd door kunnen gaan”, aldus voorzitter Joost Brockhoff. Door deze samenwerking wordt T.V. Hoog-Op een nog fijnere plek om te tennissen.

Baars Tennisschool introduceert komende winter een, voor de regio Westfriesland, nieuw concept. “Al jaren organiseren we, met succesvol, dubbelspeltrainingen in Sportcentrum Joop Nijziel in Schagen. De combinatie van training en de opgedane kennis meteen toepassen in oefenwedstrijden, slaat bij een brede doelgroep aan”, aldus eigenaar Ruud Baars. De trainingen in Sportcentrum de Weyver zijn, net als in Schagen, ook toegankelijk voor tennissers van omliggende verenigingen.

Sjaak Kalverboer van Sportcentrum de Weyver rekent erop dat deze samenwerking alleen maar winnaars kent, met de tennissport als grootste winnaar.