Nieuwe samenwerking Tennisvereniging Sluis 1

Langzamerhand nemen we afscheid van de kou en komt start van het tennisseizoen steeds dichterbij. Ook tijdens de winterperiode heeft Baars Tennisschool zich genoeg ontwikkeld en is niet stil blijven zitten. Een nieuwe vereniging diende zich namelijk aan. De Sluis 1 werkt vanaf heden samen met Baars Tennisschool en werken samen aan de start van komend tennisseizoen.

Bij de Sluis 1 is er tennisplezier voor jong en oud. De tennisvereniging wil een gezellige ontmoetingsplaats voor alle bewoners in het dorp bieden. Letterlijk en figuurlijk staat TV de Sluis 1 midden in de samenleving. Graag draagt de tennisschool bij aan de doelstellingen die de tennisvereniging wil bewerkstelligen.

Inmiddels zijn de gesprekken tussen de tennisschool en het bestuur van T.V. Sluis 1 in volle gang om een succesvolle start van de samenwerking te realiseren. Zo staan er een paar ledenwerfacties op het programma en organiseren we verschillende activiteiten voor de huidige leden.

Vanaf komend voorjaar zal Marloes Dijkmans, namens Baars Tennisschool, de lessen bij T.V. Sluis 1 komen verzorgen. Momenteel volgt Marloes de B-opleiding aan het CIOS in Haarlem. Afgelopen jaar heeft ze haar tennislicentie A gehaald, maar kreeg er geen genoeg van en besloot zich verder te gaan ontwikkelen. Marloes kijkt uit naar de samenwerking en hoopt samen met Baars Tennisschool, het bestuur en diverse commissies een mooi seizoen neer te zetten.

Inschrijven voor een tennisles bij T.V. Sluis 1? Neem dan contact op met Baars Tennisschool.