Kom naar de Vrienden- en vriendinnendag

Altijd al willen tennissen met je vrienden, vriendinnen, zusjes, broertjes, neefjes of nichtjes? Dan is dit je kans om een dag samen met hen te tennissen. De jeugdcommissie van Tennisvereniging Anna Paulowna en T.V. Groetincke organiseren dit jaar de Vrienden- en Vriendinnendag.

Deze speciale dag staat in het teken van gezellig samen tennissen. Daarnaast leert een ieder de tennissport beter kennen. Tijdens deze dag zijn zowel leden als niet-leden welkom op de betreffende tennisvereniging. Gedurende de dag zijn er ook nog eens fantastische prijzen te winnen zoals een tennistas, tennisballen en nog veel meer.

Hoe?
Nodig je één maatje uit dan ontvang je alvast één lot. Hiermee kan je al kans maken op verschillende prijzen. Meer loten zijn te verdienen door meerdere introducés mee te nemen. Daarnaast vallen er ook prijzen te verdienen wanneer je heel goed je best doet gedurende de dag.

Wanneer?
Er vinden twee Vrienden- en Vriendinnendagen plaats bij de vereniging waar Baars Tennisschool actief is.

Tennisvereniging Anna Paulowna

Zaterdag 29 maart 2014
13:00 – 16:00 uur

T.V. Groetincke
Zondag 20 april 2014
11:00 – 14:00 uur

Inschrijven?
Om mee te doen aan deze dag en daarbij je maatje(s) mee te kunnen nemen is moet je, je eerst inschrijven. De deelname is geheel gratis. Aanmelden kan via: info@baarstennisschool.nl
Vermeld wel jouw naam en leeftijd + naam en leeftijd van je maatje(s).

Vrienden- en vriendinnendag 2014

Aankondiging Vrienden- en Vriendinnendag