Inschrijving Baars Trainingsweken 2016 nu geopend

Buiten lijkt het net alsof de winterperiode net pas in aangebroken. Toch kijken de trainers van Baars Tennisschool alweer uit naar de zomerse trainingsweken. Vorig jaar waren de weken in Groet en Anna Paulowna weer een groot succes met ruim 90 deelnemers. De weken vinden traditiegetrouw weer plaats in week 32 en week 33. Nieuw dit jaar is de meivakantie trainingsweek bij TC Middenmeer.

De trainingsweken zijn een begrip geworden bij diverse gezinnen in de Noordkop. De trainers van Baars Tennisschool presenteren een week vol tennisplezier op de tennisbaan, zodat ieder kind spelenderwijs toch een hoger niveau kan behalen. Iedere trainingsdag start met een warming-up. Daarna krijgen de deelnemers middels een vooruit gepland trainingsprogramma alle facetten van het tennisspel voorgeschoteld.

Gedurende de week worden er 4 trainingsuren per dag gemaakt. De diverse sport- en spelactiviteiten hebben een connectie met tennis, maar soms wordt een deelnemer ook op een andere manier uitgedaagd. Alle deelnemers worden op niveau ingedeeld. Dit wordt bepaald door de trainers van Baars Tennisschool, die dit zichtbaar maken in rode, groene en blauwe groepen. Op deze manier kan iedereen zich voldoende verbeteren en een hoger niveau halen. Ook worden er groepsopdrachten uitgevoerd. Hierin wordt er met diverse niveaus en leeftijden samengewerkt.

De trainingsweken vinden plaats op de tennisbanen van de betreffende vereniging.
Week 18 – TC Middenmeer
Week 32 – T.V. Groetincke

Week 33 – T.V. Anna Paulowna

Wilt u meer informatie over de trainingsweken? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043.

Inschrijven:
Om uw kind in te schrijven, stuurt u een e-mail naar info@baarstennisschool.nl
Hierin vermeld u:
Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring, telefoonnummer, aan welke trainingsweek wil je deelnemen.

Richtlijn leeftijd: 5 t/m 18 jaar.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

Baars Trainingsweken 2016