Om tafel met… 2017

De eerste editie van Om tafel met… in 2016 werd erg goed ontvangen. Ruim 30 vrijwilligers van de verenigingen waarmee Baars Tennisschool samenwerkt waren aanwezig en kregen volop de mogelijkheid om van elkaar te leren.

Zo ging T.V. Oudesluis met praktische sponsor-ideeën voor het open toernooi naar huis, leerde TVAP over nieuwe vormen van toernooien en deelde T.C. Middenmeer hun acties om nieuwe leden wegwijs te maken binnen de vereniging.

Afgelopen maand hebben wij een inventarisatie gedaan of er behoefte is aan een tweede editie van deze activiteit. Uit jullie reacties bleek dat deze er zeker moet komen!

Programma ‘Om tafel met Baars Tennisschool’:

19.00 – 19.30 Inloop met drankje

19.30 – 20.00 Inleiding en keuze inspiratiesessie

• Kies een van de aangeboden onderstaande inspiratiesessie.
    • Glenn Hof (voorzitter HTC) over het basispakket, waardoor jeugdleden meer gaan tennissen en langer behouden blijven.
    • Cynthia Dekker geeft u tips en trics hoe u simpel, mooie promotiematerialen kunt ontwerpen voor uw clubactiviteit of open toernooi.
    • Arie Martijn Schenk/Nol Sikking vertelt hoe TV Overbos met praktisch beleid veel succes boekte. Ze wisten veel mensen te mobiliseren, zodat hun vereniging een aanzienlijke groei doormaakte!

20.00 – 21.30 Om tafel met elkaar

Alle deelnemers gaan naar eigen ruimte (bestuurders, Open toernooi commissies, jeugdcommissies, wedstrijdcommissies etc.)
Per groep worden er een aantal vraagstukken voorbereid. De workshop wordt echter volledig ingericht naar de wensen van de deelnemers onder begeleiding van een begeleider van Baars Tennisschool.

Geschatte eindtijd: 21.30 uur
Omdat we het voor iedereen zo vrijblijvend mogelijk te maken, hebben we ervoor gekozen om geen centrale afsluiting te doen.

Praktische informatie:
Datum: Maandag 13 februari 2017
Tijden: 19.30 tot 21.30
Locatie: O.B.S. de Meerpaal, Sportlaan 34 in Anna Paulowna
Kosten: Deelname is gratis

Inschrijven?
Graag horen we of we op uw aanwezigheid kunnen rekenen. Stuur dan even een mailtje naar Ruud Baars – info@baarstennisschool met daarin:
–        Uit welke commissie komt u? (bestuur of anders)
–        Wie komen er met u mee? (medecommissieleden)
–       Welke inspiratiesessie wilt u volgen?
–        Over welk vraagstuk wilt u het hebben?

Wij ontvangen u graag op 13 februari. Tot dan!