Tennishelden kijken met Baars Tennisschool

Woensdag 15 februari organiseert Baars Tennisschool een trip naar het ABN Amro World Tennis Tournament 2017. Dit jaar heeft toernooi directeur wereldtoppers als Rafael Nadal, Stanislas Wawrinka en Thomas Berdych weten vast te leggen. Jij kunt er, samen met je vrienden en vriendinnen, bij zijn!

Op de speciale ‘Kids day’ kan je clinics volgen, zijn er handtekeningensessies, wedstrijdjes en een persconferentie voor kinderen! Ook kan je trainingen van topspelers volgen en is er op Kids Plaza voor uren aan tennisplezier.

Alle jeugdleden van TC de Middenmeer, HTC Den Helder, T.V. Anna Paulowna, T.V. Oudesluis, T.V. Sluis 1, T.V. Hoog-Op en T.V. Groetincke zijn van harte uitgenodigd om met ons mee te gaan. Dankzij een mooie samenwerking tussen Baars Tennisschool, Nomade touringcars en een bijdrage vanuit de vereniging kan je extra voordelig heen!

Programma Woensdag 10 februari*:

12.30 Opstapplaats #1 TC Middenmeer
Adres: Zuiderzeeweg t.o. 2, 1775 PS Middenmeer

12.45 Opstapplaats #2 TV Anna Paulowna
Adres: Sportpark Kleine Sluis 4, 1761 LP Anna Paulowna

13.15 Opstapplaats #3 Dorpscentrum de Blinkerd
Adres: Heereweg 150, 1871 Schoorl

14.45 Aankomst ABN Amro Toernooi in Ahoy Rotterdam

19.00 Vertrek uit Ahoy Rotterdam
20.30 Afzetpunt #1 Dorpscentrum de Blinkerd
21.00 Afzetpunt #2 TV Anna Paulowna
21.15 Afzetpunt #3 TC Middenmeer

Tijden onder voorbehoud*

Kosten en inschrijving
Deze reis wordt georganiseerd voor alle jeugdleden van onderstaande clubs. Wegens een samenwerking met Janneke Vis, clubtrainster van TC Schoorl zijn ook jeugdleden uit Schoorl welkom.

Meerdere clubs hebben aangegeven dat ze € 5 sponsoren per deelnemer van hun vereniging. Hierdoor zijn de toegangsprijzen per vereniging variabel.

De toegangsprijs omvat de heen- en terugreis naar Rotterdam Ahoy en het toegangsbewijs voor het toernooi. Eten is niet inbegrepen bij de prijs en dien je zelf mee te nemen/aan te schaffen.

T.C. Middenmeer: € 25,00
T.V. Anna Paulowna: € 25,00
HTC Den Helder: € 25,00
T.V. Oudesluis: € 25,00 – € 30,00 *
TV Sluis 1: € 25,00
TV Groetincke: € 25,00

* Het is op het moment van schrijven, nog onduidelijk of deze clubs een bijdrage gaan leveren. Zodra dit duidelijk is, wordt de toegangsprijs op deze pagina aangepast.

Let op! Jeugdleden ouder dan 12 jaar zijn uiteraard ook van harte welkom om met ons mee te gaan! Aangezien zij niet onder het Kids day actietarief van € 15 vallen, kunnen zij mee tegen € 12 meer.

Wil je ook mee naar dit fantastisch toernooi? Stuur dan een mailtje naar info@baarstennisschool.nl
Vermeld daarin je naam, leeftijd en van welke vereniging je lid bent.

ABN AMRO Tournament

ABN Amro World Tennis Tournament