Open Jeugdtoernooi nieuwe stijl

Iedere tennisser weet dat veel speelmomenten leidt tot een betere tennisser. Hoe mooi zou het zijn om in een korte periode tegen jeugd in de regio van dezelfde sterkte te kunnen tennissen? Met trots presenteert Baars Tennisschool op 26 en 28 maart het allereerste Open Jeugdtoernooi nieuwe stijl. Dit wil je niet missen!

Vorig voorjaar werd er door Baars Tennisschool een trainingsdag voor jeugd voorafgaand aan de competitie georganiseerd. Dit bleek een groot succes. Ruim 50 kinderen, afkomstig van verschillende verenigingen, kwamen naar het tennispark in Anna Paulowna om tegen elkaar partijen te spelen. Dit gaf Ruud reden genoeg om de vraag naar zulke trainingsmomenten mogelijk te maken in een eigen open toernooi.

Open Jeugdtoernooi nieuwe stijl
Het recreatieve toernooi wordt gespeeld op twee dagen. Op zaterdag 26 maart worden er enkelspel wedstrijden gespeeld en op maandag 28 maart (tweede Paasdag) dubbelspel wedstrijden. Er wordt ingedeeld op basis van niveau (dus niet op leeftijd) en iedere deelnemer speelt hetzelfde aantal wedstrijden op tijd.

Naast het spelen van tenniswedstrijden worden er diverse randactiviteiten georganiseerd zoals een sportquiz, wedstrijd analyse, speurtocht en nog veel meer. Uiteraard wordt het randprogramma aangepast naar de leeftijd en interesse van de deelnemers.

Enkelspel
Zaterdag 26 maart – 10.00 tot 13.00 uur (tenniskids rood, oranje)
Zaterdag 26 maart – 13.00 tot 18.00 uur (tenniskids groen en geel jeugd t/m 21 jaar)

Dubbelspel
Maandag 28 maart – 10.00 tot 13.00 uur (tenniskids oranje)
In Rood wordt er geen dubbelspel aangeboden!
Maandag 28 maart – 13.00 tot 18.00 uur (tenniskids groen en geel jeugd t/m 21 jaar)

Kosten
Deelname aan beide dagen van het toernooi kost 8 euro. Besluit je liever om 1 dag mee te doen, dan kost het 5 euro per dag/ onderdeel.

Inschrijven
De inschrijving is nu geopend. Voor Rood en Oranje stuur je een mailtje naar info@baarstennisschool.nl
Geef je voor groen en geel op via toernooi.nl. Klik hier!

Flyer Open Toernooi Baars Tennisschool 2016