Tennisvereniging van het jaar kiest Baars Tennisschool

Opnieuw is er nieuws bij de tennisschool. De afgelopen weken heeft de ‘Tennisvereniging van het jaar 2013’ gesprekken gevoerd met Baars Tennisschool om tot een samenwerking te komen. Vanaf half augustus gaat Baars Tennisschool aan de slag op de gravelbanen van TC Middenmeer.

Huidige trainster van TC Middenmeer is Rowena Baierl. Zij gaf in het voorjaar aan nieuwe stappen in haar carrière te willen zetten, waardoor de vereniging op zoek moest gaan naar een nieuwe trainer of tennisschool. Het bestuur zocht naar nieuwe mogelijkheden en kansen om de bloeiende vereniging verder te laten ontwikkelen.

Actieve samenwerking
TC Middenmeer vond dit in Baars Tennisschool. Voorzitter Mark Zuidhof heeft een actieve samenwerking met de tennisschool voor ogen. “We hebben voor een samenwerking met Baars Tennisschool gekozen, omdat de tennisschool actief is met ledenwerving en behoud. Daarnaast zie ik Ruud als een sparringpartner binnen het bestuur en de commissies”, aldus de voorzitter van TC Middenmeer.

Baars Tennisschool gaat een ondersteunende rol vervullen tijdens het ontwikkelen van een nieuw beleidsplan. Daarnaast gaat Ruud met de commissies activiteiten ontwikkelen voor huidige leden en opzoek naar mogelijkheden om nieuwe leden te werven. In het najaar gaat Marloes Dijkmans, trainster van Baars Tennisschool, tijdelijk de lessen verzorgen. Baars Tennisschool is op zoek naar een vaste clubtrainer voor de vereniging. Vanaf het voorjaar 2016 zal dit rond gaan komen.

Nieuwe ontwikkelingen
Met trots mag gezegd worden dat het goed gaat met Baars Tennisschool. “Ik heb een zeer hectisch voorjaar achter de rug, maar wat heeft het mij een hoop energie gegeven”, aldus Ruud Baars. Het afgelopen jaar heeft Baars Tennisschool enorme ontwikkelingen doorgemaakt zoals een nieuw logo gekregen, twee nieuwe verenigingen hebben zich aangesloten, nieuwe trainers zijn het team komen versterken en er is een online inschrijvingssysteem aan de website toegevoegd.

Zowel Ruud als Marloes staan de trappelen om nu aan de slag te gaan bij TC Middenmeer. Voor meer informatie en mogelijkheid voor inschrijving van de najaarslessen bij TC Middenmeer klik hier. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, neem vooral even contact op met Baars Tennisschool.