Reuzensprong voor Baars Tennisschool

Er is groot nieuws! Na een aantal inspirerende gesprekken wordt het werkelijkheid. Baars Tennisschool gaat vanaf 1 april aan de slag bij HTC Den Helder.

HTC Den Helder gaat graag de samenwerking met Baars Tennisschool aan, omdat het goede resultaten bij andere clubs heeft gerealiseerd. “We zochten een enthousiaste tennisschool om actief mee samen te werken, dat vonden we bij Baars Tennisschool”, aldus voorzitter Glenn Hof. Baars Tennisschool gaat een voortrekkersrol vervullen tijdens het opzetten van een gedegen jeugdafdeling. Dat betekent jeugdactiviteiten organiseren, waardoor jonge leden zich bij de tennisvereniging thuisvoelen. De focus ligt daarom in eerste instantie op ledenbehoud en vervolgens wordt er ingezet op ledenwerving.

De huidige trainers van HTC Den Helder, Yorick Voormanns, Dan Schelhaas, Jack van Hofwegen, zullen in dienst van Baars Tennisschool de tennislessen blijven verzorgen. Baars Tennisschool staat te trappelen om aan de slag te gaan. Meer informatie en mogelijkheid voor inschrijving van de zomerlessen bij HTC Den Helder is te vinden op de website. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, neem contact op met Baars Tennisschool.