Baars Tennisschool en T.V. ‘t Zand gaan samenwerken

Ondanks de komkommertijd is er bijzonder tennisnieuws te melden. Vanaf half oktober 2018 gaat Baars Tennisschool met nieuwe energie en plezier aan de slag bij de knusse en gezellige tennisvereniging in ’t Zand.

Kort geleden werd bekend dat tennistrainster Mariette Nierop wilde stoppen met tennisles geven bij T.V. ’t Zand. “Meer 17 jaar heeft Mariette hier vol enthousiasme alle tennislessen verzorgd. Ze stond altijd voor ons klaar en dus is het erg jammer dat ze stopt, maar we begrijpen haar keuze. We zijn zo snel mogelijk op zoek gegaan naar een nieuwe tennistrainer”, aldus voorzitster Kelly de Heer.

Al gauw werd besloten dat er gesproken moest worden met een gerenommeerde tennisschool uit de regio. “We zijn met Ruud Baars van Baars Tennisschool in gesprek gegaan. We werden zeer enthousiast van zijn nieuwe ideeën en grote dosis aan energie. Deze nieuwe samenwerking biedt kansen voor de tennisvereniging en daar zijn we erg blij mee”, aldus Kelly de Heer.

Ook Baars Tennisschool is zeer blij met deze nieuwe samenwerking. “Wij hopen de brede groep vrijwilligers te ondersteunen waar nodig. Bovendien zien wij veel mogelijkheden in samenwerken op het gebied van de jeugd van T.V. Anna Paulowna”, aldus eigenaar van Baars Tennisschool, Ruud Baars.

Er wordt een contract getekend van 1,5 jaar. Baars Tennisschool stelt Ruud van Hees (47 jaar) uit Hoorn graag voor als nieuwe trainer van T.V. ‘t Zand. Hij gaat namens de tennisschool de tennislessen in ‘t Zand verzorgen. Ruud van Hees: “Ik kijk er erg naar uit om onderdeel van de clubcultuur van T.V. ‘t Zand te worden en veel nieuwe mensen te leren kennen.”. Ruud gaat lesgeven op dinsdag, woensdag en vrijdag. De inschrijving voor de tennislessen wordt binnenkort geopend.

Meer informatie over de tennisverenging is te vinden op www.tvtzand.nl.