Regio training bij Baars Tennisschool

Hoe gaaf zou het zijn als enthousiaste en gedreven jeugd elkaar ontmoet op de tennisbaan? Vanaf najaar 2018 organiseert Baars Tennisschool regio trainingen voor de jeugd oranje, groen en geel bij STC Schagen en HTC Den Helder.

De regio trainingen van Baars Tennisschool geven jeugd de mogelijkheid om twee keer in de week tennisles te krijgen met jeugd van eigen niveau. “Bij iedere club tennist jeugd van uiteenlopende niveaus. Hierdoor is de binding niet altijd even groot op eigen club, omdat zij niet met elkaar kunnen tennissen. Wij willen trainingen regio breed geven, zodat ook die jeugdleden behouden blijven op de betreffende club.”

Voorwaarde is dat deze training niet ter vervanging van de clubtraining is, maar dient als tweede training in de week. De trainingen worden gegeven op de buitenbanen van STC Schagen en de tennishal bij HTC Den Helder. “Het gaat er in eerste instantie om dat enthousiaste en gedreven jeugd een extra training krijgen, maar het zou geweldig zijn als er binding in de groep ontstaat, waardoor zij samen mee gaan doen aan toernooien en competitie.”

• 1 groep oranje jeugd (10.00 tot 11.00 uur)
  • 1 groep groene jeugd (11.00 tot 12.30 uur)
  • 1 groep gele jeugd t/m 14 jaar (12.30 tot 14.00 uur)
  • 1 groep gele jeugd t/m 18 jaar (14.00 tot 15.30 uur)

• Groene/gele jeugd – € 95 voor 10 weken*
  • Oranje jeugd – € 65 voor 10 weken*

Hiervan is 5 keer buiten bij STC Schagen en 5 keer binnen in de hal bij HTC Den Helder.

Uiteraard ben je van harte welkom om deel te nemen, als jouw vereniging niet is aangesloten bij Baars Tennisschool. Het inschrijfgeld is dan echter wel 80 euro voor Oranje jeugd en 120 euro voor groene/gele jeugd.

Data
Zondag 4 november, Zondag 11 november, Zondag 18 november, Zondag 25 november, Zondag 2 december, Zondag 9 december, Zondag 16 december, Zondag 23 december, Zondag 13 januari, Zondag 20 januari.

Om uw kind in te schrijven, stuurt u een e-mail naar info@baarstennisschool.nl

Uiterste inschrijfdatum: Woensdag 24 oktober 2018

Hierin vermeld u:
Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring en telefoonnummer.

Wilt u meer informatie over de regio trainingen? Dan kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043.

Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

Flyer Regio Training Baars Tennisschool 2018-2019