Baars Trainingsweken met speciaal jongerenprogramma

De Baars Trainingsweken 2023 beginnen inhoudelijk steeds meer vorm te krijgen. Van trainingsschema’s tot gave activiteiten en een speciaal jongerenprogramma voor jeugd vanaf 13 jaar. Nog slechts vier weken geldt het early bird tarief dus wacht niet te lang met inschrijven.

Al meer dan 12 jaar organiseert Baars Tennisschool diverse Trainingsweken en dagen voor de jeugd in de regio. “Ideaal voor kinderen om kennis te maken met de sport of om nieuwe tennismaatjes te vinden. Een hoop plezier maken in combinatie met het slaan van veel ballen. De trainers van Baars Tennisschool zitten vol nieuwe ideeën om drie toffe edities, ieder uniek, neer te zetten dit jaar”, aldus eigenaar Ruud Baars.

Er wordt voor iedere Baars Trainingsweek of tweedaagse rekening gehouden met leeftijd, tenniservaring en veiligheid. Houd Facebook– en Instagram pagina van de tennisschool in de gaten voor de onthulling van het complete programma en nieuwtjes.

Hoe ziet het programma eruit?
In de basis hebben de Baars Trainingsweken en tweedaagse dezelfde opzet. Hiermee garanderen we het niveau van de weken. De eerste dag of dagdeel bestaat uit kennismaking, het bepalen van tennisniveau en indeling van groepen. Iedere groep gaat met een trainer aan de slag. Iedere deelnemer kan op eigen niveau meetrainen. Het doel is om veel plezier te maken en de tennisvaardigheid te verbeteren.

Jongerenprogramma 2 daagse (vanaf 13 jaar)
Nieuw dit jaar is het jongerenprogramma vanaf 13 jaar. Om 10.00 uur start het programma met 4 uur trainen en 1 uur pauze. Daarna is er tijd voor onderlinge wedstrijden en een toffe activiteit rondom de baan. In de avond brengen we met de groep een bezoek aan de bioscoop in Schagen / Alkmaar en is er een mogelijkheid daarna op de club gezellig samen te blijven slapen. De volgende ochtend trainen we gezamenlijk 1 uur en daarna hebben we een padelclinic als afsluiting van het programma. “Het is een kortstondig programma boordevol met tennis, activiteiten rondom de baan en een heleboel fun. Echt gericht en rekening houdend met de oudere jeugd”, aldus mede-organisator Thomas Berbee.
STC Schagen: woensdag 26 en donderdag 27 juli (incl. overnachting optioneel op woensdag 26 juli)
TPC Daalmeer: dinsdag 24 en woensdag 25 oktober (incl. overnachting optioneel op dinsdag 24 oktober)
Kosten: €80 (inclusief diner, ontbijt en bioscoopticket)

Trainingsweek STC Schagen
Dinsdag 25 t/m vrijdag 28 juli (10.00 tot 15.00 uur, donderdag met overnachting en vrijdag tot 11.00 uur)
Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen of niet-leden mogen meedoen.
Kosten: €120 (early bird prijs €105 ; t/m 15 april 2023) (inclusief diner en ontbijt)
Geschikt voor kids t/m 12 jaar.

Trainingsweek TPC Daalmeer
Maandag 23 t/m donderdag 26 oktober (Herfstvakantie) (10.00 tot 15.00 uur, woensdag met overnachting en donderdag tot 11.00 uur)
Ook jeugdleden van andere tennisverenigingen of niet-leden mogen meedoen.
Geschikt voor kids t/m 12 jaar.

Kerstkamp STC Schagen
Woensdag 27 en donderdag 28 december (Kerstvakantie) (10.00 tot 15.00 uur; zonder overnachting)
Kosten: €60

Inschrijven
We vragen u onderstaand formulier in te vullen. Wilt u liever per factuur betalen, vul dan in bij Rekeningnummer/ IBAN: niet van toepassing. Kijk voor de inschrijving even naar de algemene voorwaarden. Na inschrijving gaat u namelijk automatisch akkoord met de gestelde algemene voorwaarden.

Meerdere inschrijvingen per deelnemer in één keer mogelijk.
Liever met factuur betalen, vul dan n.v.t. in.
Betaling wordt uiterlijk 5 dagen voor aanvang programma geïncasseerd. Indien betaling via factuur dan wordt deze uiterlijk 6 dagen voor aanvang programma per mail toegestuurd.